ارزشمندترین بازیکن جام ویلیام جونز

صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان پس از قهرمانی در رقابت‎های جام ویلیام جونز عنوان ارزشمندترین بازیکن این مسابقات را نیز از آن خود کرد. قادر میزبانی پیراهن کوهستان را حفظ کرد

چهارمین مرحله از تور بین‌المللی دوچرخه سواری چین‌هایلک با حفظ پیراهن کوهستان و عنوان اول تیمی برای قادر میزبانی و تیم پتروشیمی تبریز پیگیری شد.

جوانان کشتی ایران صاحب دو مدال برنز شدند

در پایان روز نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان، کمال محمد علیزاده و شهاب قوره جیلی در وزن‌های ۷۴ و ۹۶ کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند.

تیم‌های ملی بحرین و قطر وارد تهران شدند

مسابقات هندبال جوانان آسیا از اول مردادماه در تهران آغاز خواهد شد و به همین منظور سه‌شنبه شب تیم‌های ملی بحرین و قطر وارد تهران شدند؛ سایر تیم‌های شرکت‌کننده هم امروز وارد تهران خواهند شد.

اصفهان به عنوان پایلوت گلف کشور انتخاب شد

«مژگان دادخواه تهرانی» نایب رییس هیات گلف اصفهان گفت: از سوی فدراسیون گلف، این استان به دلیل قابلیت‌های فرهنگی و جغرافیایی به عنوان پایلوت گلف کشور انتخاب شد.

دوچرخه سوار ایتالیایی متهم به دوپینگ شد

الساندرو پتاکی دوچرخه سوار ایتالیایی که در مسابقات دوچرخه‌سواری تور دو فرانس امسال فاتح دو مرحله شده است، به اتهام احتمال دوپینگ تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

تنیس بازان نوجوانان مغلوب کره جنوبی شدند

مرحله مقدماتی رقابت‌های تنیس قهرمانی آسیا از صبح دیروز در بانکوک تایلند آغاز شد و تیم ملی کشورمان در رده سنی نوجوانان مقابل کره جنوبی سه بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

اسکیت ایران در جمع برترین‌های آسیا

دومین روز بازی‌های آسیایی اسکیت سرعت در تایوان با راهیابی تیم سرعت ایران به جمع برترین‌های ۱۰۰۰ متر پیگیری شد.

تنیس باز مجارستانی فاتح پیکارهای فیوچرز تهران

«آتیلا بالاژ» تنیس باز مجارستانی شنبه شب با پیروزی برابر «عبدالله مقدس» از کویت به مقام نخست رقابت‌های بین‌المللی تنیس فیوچرز تهران دست یافت.