فسخ قرارداد با میلاد میداودی

قرارداد مهاجم تیم فوتبال استقلال با این تیم پس از تفاهم با مدیرعامل این باشگاه فسخ شد. میلاد میداودی که در تمرینات چند روز اخیر استقلال شرکت نکرده بود و امیر قلعه‌نویی هم برای نیم فصل دوم نظری روی او نداشت، پس از جلسه دیروز با علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل این باشگاه و تفاهم با وی قرارداد خود را با آبی‌پوشان فسخ کرد. تیم آینده میداودی هنوز مشخص نیست. کعبی به تیم صنعت نفت پیوست

بازیکن سابق تیم فوتبال راه‌آهن به صنعت نفت پیوست.حسین کعبی از تیم راه‌آهن و علی عساکره از تیم شهرداری بندرعباس در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیوستند. این دو بازیکن که آلفردو کاسیمیرو سرمربی تیم صنعت نفت درخواست جذب آنها را داشت، با امضای قراردادی با مدیرعامل به تیم صنعت نفت آبادان ملحق شدند.

۵ بازیکن مازاد پرسپولیس مشخص شدند

با تصمیم یحیی گل محمدی ۵ بازیکن حاضر در لیست مازاد پرسپولیس مشخص شدند. به گزارش ایرنا، یحیی گل محمدی پس از دیدار با رویانیان بازیکنان حاضر در لیست مازاد پرسپولیس را به مدیرعامل باشگاه معرفی کرد. با تصمیم کادرفنی پرسپولیس جواد کاظمیان، مهرزاد معدنچی، سامان آقازمانی، افشین اسماعیل‌زاده و سعید قدمی در لیست مازاد قرار گرفتند. باید دید آیا نفرات دیگری نیز به این لیست اضافه خواهند شد یا تنها این ۵ بازیکن در نیم فصل دوم از ترکیب پرسپولیس حذف می‌شوند.