در حالی که روز دوشنبه سیروس عالمی‌مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های سازمان تربیت بدنی اعلام کرده بود این سازمان تا تعیین تکلیف حضور مدیران دولتی در ورزش از سوی مجلس قادر به تعیین زمان و برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها نیست، مدیرکل نظارت و بازرسی امور کار، رفاه و... تربیت بدنی سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد فدراسیون‌های ورزشی می‌توانند با رعایت قانون منع تصدی بیش از یک شغل انتخابات خود را برگزار کنند.

قاسم کوهستانی‌نژاد که با خبرگزاری مهر گفت‌وگو می‌کرد، گفت: سازمان بازرسی کل کشور هیچ منعی برای برگزاری انتخابات فدراسیون های ورزشی ندارد و این انتخابات باید با رعایت مواد قانونی انجام شود.

وی با اشاره به تاکید سازمان بازرسی کل کشور بر منع تصدی بیش از یک شغل برای مدیران ورزشی کشور افزود: تا زمانی که مجلس شورای اسلامی ‌اصلاحیه قانون مربوط به حضور مدیران دولتی در ورزش را تصویب نکند، ما بر خود وظیفه می‌دانیم که از باب همکاری و علاقمندی امور فدراسیون‌های ورزشی طبق روال قانونی دنبال شود تا وقفه‌ای در انجام وظایف امور فدراسیون‌ها ایجاد نگردد. مدیرکل نظارت و بازرسی امورکار، رفاه و تربیت بدنی سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: مادامی‌که مجلس در این خصوص اظهارنظری نکند باید قانون موجود رعایت شود. وی با تاکید دوباره بر اینکه سازمان تربیت‌بدنی هیچ منعی برای برگزاری انتخابات فدراسیون‌های ورزشی ندارد، افزود: از اینکه مجلس هنوز مصوبه‌ای را در خصوص پیشنهاد سازمان بازرسی کل کشور نداده است نباید قانون تعطیل شود. ما از برگزاری انتخابات در فدراسیون‌ها استقبال می‌کنیم منوط بر اینکه مقررات فعلی رعایت شود.