پروین: عده‌ای برای پرسپولیس شیطنت می‌کنند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است که حمید استیلی توانایی به اوج رساندن این تیم را دارد.

علی پروین با اشاره به شعارهای هواداران از اواسط بازی در برابر شهرداری تبریز علیه تیم، بازیکنان و کادر فنی سرخپوشان گفت: هواداران پرسپولیس باید شان تیم و کادر فنی را رعایت کنند و صبور باشند. خیلی از تیم‌ها بوده‌اند که اول فصل را خوب شروع نکردند، اما پایان فصل قهرمان شدند یا مقام شایسته‌ای کسب کردند. به گزارش برنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، پروین با حمایت از حمید استیلی افزود: حمید استیلی را نباید سیبل قرار داد. احساس می‌کنم شیطنت‌هایی در کار است که استیلی و این پرسپولیس را خراب کنند.

وی ادامه داد: استیلی مدیریتش را دارد که این تیم را جمع و جور کند. من هم به حمید گفتم هر کاری از دستم بر بیاید برای کمک به او انجام می‌دهم. استیلی شاگرد خودم بوده و همانند بچه خودم است. هر کاری برای سربلندی‌اش از دستم بر بیاید، برایش انجام می‌دهم.

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: آن پرسپولیس رویایی که هوادار انتظار دارد از اول حمله کند، سال‌ها است دیده نشده است. شرایط فوتبال عوض شده است، اما این پرسپولیس ابزارش را دارد و هواداران باید متحد باشند و اجازه ندهند برخی‌ها از اول فصل شیطنت کنند. باید از تیم حمایت کرد و شرایط استرس‌زا برای بازیکنان به وجود نیاورد. جذابیت‌های فوتبال به همین بالا و پایین‌ها است و تیمی نتیجه می‌گیرد که با صبر و حوصله کارش را جلو ببرد.