آموزش ارسال  پیامک انبوه همراه اول + راهنمای خرید پنل پیامکی همراه اول

اپراتور همراه اول برای سهولت ارسال پیامک‌های خدماتی و تبلیغاتی، سرویسی را به مشتریانش ارائه می‌دهد که تحت عنوان پنل اس ‌ام ‌اس همراه اول شناخته می‌شود. این سامانه برای ارسال پیامک تبلیغاتی یا همان بازاریابی پیامکی استفاده می‌شود. به افزایش فروش و جذب مشتری کسب‌وکارها منجر می‌شود و البته مزایای دیگری هم دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

همه چیز درباره پنل اس ‌ام ‌اس همراه اول

به گزارش از وب سایت melipayamak، اپراتور همراه اول یکی از بهترین اپراتورهای کشور است که سرویس‌ ارسال پیامک را برای استفاده و تبلیغات نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌ها راه‌اندازی کرده است. سرویس ارسال پیامک، نرم افزاری آنلاین و تحت وب است که برای ارسال و مدیریت پیام‌ها استفاده می‌شود. پنل پیامک همراه اول امکان ارسال پیامک به زبان فارسی و غیر فارسی دارد. همچنین شما می‌توانید در صورت نیاز و البته بدون محدودیت، پیامک زمانبندی‌شده ارسال کنید. در ضمن این سامانه قابلیت اتصال به وب‌سرویس هم دارد. بانک شماره را به صورت تفکیک شده در اختیارتان قرار می‌دهد و ابزارهای خاصی مثل نظرسنجی و برگزاری قرعه‌کشی پیامکی هم دارد.

ارسال پیامک از طریق پنل اس ام اس همراه اول

پنل اس ‌ام ‌اس همراه اول با ابزارهای مختلف امکان ارسال پیامک تبلیغاتی را برای کاربران فراهم کرده است. اولین مزیت این پنل، ارسال اس ام اس بر اساس پیش شمارۀ همراه اول است. در ادامه این مزایا را باهم بررسی خواهیم کرد.

ارسال پیامک با پیش‌شمارۀ همراه اول

در پنل اس ام اس همراه اول برای ارسال پیام، اول باید استان و شهر موردنظرتان را انتخاب ‌کنید تا تمامی پیش‌شماره‌های تلفن همراه نمایش داده شود. بعد، از میان شماره‌های نمایش داده شده، باید فیلترهای مورد نظر خود را (مثلاً اعتباری یا دائمی) را انتخاب ‌کنید و پیامکتان را بفرستید.

ارسال پیامک به صورت منطقه‌ای

در این شیوه شما براساس کد پستی می‌توانید نقشه مناطق موردنظرتان را ببینید. سپس، با انتخاب از میان شماره‌های نمایش داده شده، متن پیامک را بنویسید و سپس ارسال ‌کنید. غیر از نقشه، با ابزار کدپستی هم می‌توانید به صورت منطقه‌ای پیامک بفرستید. در این شیوه باید کد پستی منطقۀ موردنظرتان را وارد ‌کنید. حالا در محدودۀ آن کد پستی به تمامی شماره‌های موبایل فعال دسترسی دارید. در این مرحله می‌توانید شماره‌های مورد نظرتان را انتخاب کنید تا پیامک برایشان ارسال شود.

آشنایی با سامانه ملی پیامک

تا اینجا با سامانه پیامکی همراه اول و مزایایش آشنا شدیم. حالا نوبت سامانه ارسال پیامک است. اگر بخواهید بازاریابی پیامکی را به‌صورت جدی دنبال کنید، علاوه‌بر شماره‌های همراه اول به بانک شماره‌های ایرانسل هم دسترسی داشته باشید و از ابزارهای خاص پیامکی، مثل قرعه‌کشی و نظرسنجی، استفاده کنید پیشنهاد می‌کنم سراغ پنل پیامکی بروید. پیشنهاد ما استفاده از سامانه پیام کوتاه ملی پیامک www.melipayamak.com است. با استفاده از این پنل می‌توانید برای بانک شماره‌های مختلف، به تفکیک استان و شغل، پیامک بفرستید. با هزینه مناسب، برندسازی کنید. فرقی ندارد که شما واحد صنفی یا حقیقی بسیار کوچک هستید یا سازمان و موسسه بزرگی دارید. در هر صورت بازاریابی پیامکی و استفاده از ملی پیامک برای مجموعه شما ساده‌ترین، کم هزینه‌ترین و سریع‌ترین راه خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تعرفه های ملی پیامک، اینجا را کلیک کنید.

مزایای ملی پیامک

ملی پیامک تعرفه مناسبی در ارسال پیام دارد و برای شروع اس ام اس مارکتینگ، به خصوص برای کسب‌وکارهای نوپا، کتابچه بازاریابی پیامکی را آماده کرده است. به همین بهانه در ادامه به مهم‌ترین مزایای سامانه ملی پیامک اشاره می‌کنیم:

  • ارسال پیامک از روی نقشه برای 17 شهر بزرگ

  • ارسال پیام به بانک شماره‌های همراه اول و ایرانسل

  • ارسال پیامک به اصناف مختلف بر اساس استان و بر اساس گروه شغلی

  • امکان ارسال ویژه پیام با ابزارهایی مثل قرعه‌کشی، نظرسنجی، منشی هوشمند و ابزار نوبت‌دهی

جمع‌بندی

اگر از پنل اس ام اس همراه اول استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنم برای استفاده تخصصی از بازاریابی پیامکی و گسترش کارتان حتماً به سراغ پنل پیامکی بروید. در صفحه اصلی سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید یا با شمارۀ ۰۲۱۶۳۴۰۴  داخلی ۱ برای دریافت پنل تماس بگیرید. پنل ملی پیامک امکانات گسترده و بیشتری را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید با کمک بازاریابی پیامکی نتیجه مثبتی از تبلیغات کسب‌وکارتان بگیرید. به افزایش قابل‌قبولی در میزان فروش و جذب مشتری برسید و با قیمت مناسبی برندسازی کنید. اگر هم در این مورد نیاز به کمک و مشاوره بیشتری دارید، می‌توانید در انتهای متن برایمان بنویسید تا به سوال‌های شما در این مورد پاسخ دهیم.  

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.