نگاهی به ابر شهر تهران از بلندترین و مرتفع ترین برج ایران

 امروزه این برج بلند به یکی از اصلی‌ترین مکان‌های گردشگری تهران تبدیل شده است. قسمت‌های مختلف این برج مانند موزه، سینما، رستوران، سالن همایش و... هر روزه میزبان افراد بسیار زیادی از مناطق و کشورهای مختلفی هستند. اگر قصد سفر به تهران را دارید و یا ساکن این کلان شهر هستید، بازدید از این برج تجاری گردشگری و دیدن تهران از زاویه ۳۶۰ درجه خالی از لطف نیست.

بکرترین روستاهای مازندران کدامند؟

بیشتر گردشگران برای تعطیلات آخر هفته خود، راهی شهرهای توریستی استان مازندران می‌شوند. اما بد نیست که بدانید مازندران، روستاهای بکر و منحصر به فردی دارد که قطعا از دیدن آنها شگفت‌زده خواهید شد. از جمله زیباترین روستاهای استان مازندران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روستای آلاشت: کمتر اتفاق می‌افتد که با عبور از روستای ییلاقی آلاشت، با مه غلیظ روبرو نشوید. عبور از میان این ابرها، لذتی وصف‌نشدنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

  • روستای جواهرده: روستای جواهرده به عنوان یکی از بکرترین روستاهای مازندران به شمار می‌آید. این روستا به دلیل دارا بودن شرایط آب و هوایی مناسب و طبیعت خیره‌کننده خود، نظر هر گردشگری را به سمت خود جلب می‌کند.

  • روستای اولسبلنگاه: اگر عاشق فصل پاییز شمال هستید، سفر به روستای اولسبلنگاه را در برنامه خود قرار دهید. درختان سر به فلک کشیده این روستای ییلاقی زیبا، در فصل پاییز نمایی دیگر دارند و جذابیت منطقه را چندین برابر می‌کنند. پیاده‌روی ، دوچرخه سواری، اسب سواری در هوای مه آلود و... از جمله تفریحات هیجان‌انگیز در این روستای زیبا به حساب می‌آیند.

  • روستای گرسماسر: چشمه‌سارهای زیبا و زلال، دشت‌های سرسبز و وسیع و کوه‌های سر به فلک کشیده، این روستای ییلاقی زیبا را از سایر روستاهای مازندران متمایز کرده است.

  • روستای برنت: روستای برنت جزو یکی از زیباترین روستاهای ییلاقی مازندران بوده که با جنگل‌ها، مراتع سرسبز و چشمه‌سارهای متعدد توانسته است از محبوبیت بالایی در بین گردشگران برخوردار باشد.

  • روستای مازیچال: طبیعت دل‌انگیز این روستا، آن را به یک بهشت زمینی تبدیل کرده است. اگرچه مسیر دسترسی به روستای مازیچال، نسبت به سایر روستاهای مازندران کمی دشوار است، اما زیبایی‌های مسیر رسیدن به آن و طبیعت بکر این روستا، ارزش به جان خریدن این همه سختی را دارد.

  • روستای فیلبند: اگر عاشق طبیعت‌گردی هستید، روستای فیلبند و ارتفاعات آن را به شما پیشنهاد می‌دهیم. یکی از جذابیت‌های این روستا، عبور از میان ابرها است. همین ویژگی باعث شده است تا روستای فیلبند به دریای ابر معروف شود.

  • روستای هریجان: برای تجربه یک روز زندگی جذاب روستایی، سفر به هریجان را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید با اجاره خانه‌های روستایی در بافت قدیمی این روستا حس و حالی متفاوت را تجربه کنید.

  • روستای دودانگه: برای فرار از گرمای تابستان، روستای ییلاقی دودانگه یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. این روستا، جزو یکی از روستاهای خوش آب و هوای مازندران به شمار می‌آید و با طبیعت بکر و دست نخورده خود لذتی وصف نشدنی را به شما هدیه خواهد داد.

  • روستای لاویج: طبیعت فوق‌العاده زیبای روستای لاویج با درختان انبوه و آب و هوای پاکیزه آن قطعا شما را مسحور خود خواهد کرد. این منطقه رویایی با مناظر بدیع و دل‌انگیز خود سفری به یادماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

برای دیدن همه‌ی این زیبایی‌ها می‌توانید در حوالی روستاها کمپ بزنید. همچنین می‌توانید با اجاره ویلا شمال یک سفر به یادماندنی را برای خودتان رقم بزنید. با اجاره ویلا در دل روستاهای ییلاقی مازندران می‌توانید یک تجربه منحصر به فرد را داشته باشید. این اقامتگاه‌ها اگرچه امکانات یک هتل لوکس چند ستاره را ندارند، اما تجربه‌ای متفاوت همراه با آرامش و نشاط را برای شما به ارمغان می‌آورند.

کوهستان پارک خورشید مرتفع ترین نقطه در مشهد

اجاره سوئیت در مشهد

مشهد یکی از پرجمعیت ترین شهرهای ایران که از زمان صفوی از مهم‌ترین شهرها بوده است. تاریخچه اصیل و دیدنی از جمله خانه توکلی، خانه داروغه، آرامگاه فردوسی، حمام شاه مشهد، آرامگاه نادرشاه افشار، خانه ملک مشهد و ... دارد، که بازدید از آن ها تاریخ و گذشته ایران و ایرانی را معرفی می‌کند.  

یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های تفریحی مشهد، کوهستان پارک خورشید است. این پارک تفریحی علاوه بر سرسبزی و زیبایی خود، منظره‌ای فوق‌العاده از شهر مشهد و نمایی 360 درجه را برای دیدگان شما به ارمغان می‌آورد. به این دلیل که این پارک تفریحی در بلندترین منطقه مشهد، یعنی ارتفاعات هاشمیه واقع شده است. در نتیجه از بالای این پارک، شهر مشهد دیدنی‌تر به نظر می‌رسد.

این پارک زیبا و دیدنی از امکانات رفاهی بسیار زیادی از جمله آلاچیق، باربیکیو، پارک بازی مخصوص کودکان، تله‌کابین، پیست دوچرخه‌سواری، پارکینگ و... برخوردار است. پارک کوهستان خورشید مشهد جایی برای تماشای پرواز بادبادک هاست، به دلیل موقعیت این پارک جایی در نظر گرفته شده است تا کودکان بتوانند به وسیله کایت بادکنک هایشان را به پرواز در بیاورند. 

شما می‌توانید با اجاره سوئیت در مشهد چند روزی در این شهر اقامت داشته باشید و علاوه بر زیارت بارگاه امام رضا (ع) از  تمام جاذبه‌های گردشگری آن دیدن کنید. با اجاره سوئیت ارزان در مشهد می‌توانید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید.

برج میلاد معروف ترین و مرتفع ترین برج در تهران

اجاره سوئیت در تهران

تهران از جمله شهرهایی هست که جاهای دیدنی بی‌شماری دارد اما دارای دو نماد است که تقریبا همه آن ها را می‌شناسند. یکی از آن ها برج میلاد و دیگر برج آزادی یا برج شهیاد هست. برج میلاد در شمال غربی و برج آزادی در میدان آزادی تهران قرار دارد. برج آزادی در سال 1350 به عنوان نماد و نشانه ایران مدرن ساخته شده است.

تهران از فراز برج میلاد، تماشایی‌تر به نظر می‌رسد. برج میلاد به عنوان مرتفع‌ترین برج در ایران، امروزه به یک جاذبه‌ی گردشگری تبدیل شده است. قسمت‌های مختلف برج میلاد، با چشم‌اندازهای منحصر به فرد خود، تفریحات و اوقات سرگرم‌کننده‌ای را برای پایتخت‌نشینان فراهم کرده آورده‌اند.

از جمله قسمت‌های مختلف این برج می‌توان به موزه شهرداری، موزه مشاهیر، سکوی دید باز، گنبد آسمان، دهکده اقوام ایرانی و محوطه برج میلاد اشاره کرد. برج میلاد علاوه بر یک مکان دیدنی، یک مکان مناسب تفریحی است که امکان تفریحات هیجان‌انگیز از جمله پینت بال، زیپ لاین، کاربازیا، اتاق فرار انیگما، لیزریوم و... را برای شما فراهم می‌کند.

با اجاره سوئیت در تهران می‌توانید چند روزی در پایتخت ساکن باشید و با خیال راحت از مکان‌های گردشگری آن دیدن کنید. اجاره روزانه خانه در تهران نسبت به اجاره هتل بسیار به صرفه‌تر است و هزینه‌های سفر شما را کاهش می‌دهد. اغلب این خانه‌ها از امکانات خوبی برخوردار هستند و راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.