بهره گیری از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز صنعت ساخت در کنار احداث پروژه هایی شاخص و معتبر، موجب شد گروه مهندسی فرتاک فعال در زمینه انبوه سازی ساختمان و مسکن، تندیس برترین گروه مهندسی کشور در زمینه بکارگیری تکنولوژی و تجهیزات صنعت ساخت را به خود اختصاص دهد.

به گزارش دنیای اقتصاد، در شرایط بحرانی اقتصاد امروز که بسیاری از شرکت های انبوه ساز و گروه های مهندسی بهره گیری از مصالح با کیفیت و امکانات و تجهیزات روز را به منظور کسب سود بیشتر مورد چشم پوشی قرار داده و این امر را به تهدیدی برای جان مردم تبدیل می کنند، گروه مهندسی فرتاک توانسته است با استفاده از بهترین مصالح و امکانات روز دنیا، سابقه ای درخشان را در زمینه ساخت و بهره برداری از پروژه های تجاری، اداری و مسکونی از خود به جای بگذارد.

تسهیل در روند ایجاد مسکن مناسب برای قشر متوسط با استانداردهای به روز ساختمانی در فضایی ایمن و به دور از هرگونه مخاطره در غرب تهران و استان البرز از مهمترین اهداف این گروه مهندسی به شمار می آید که با توجه به تهدیدات زمین شناسی دراین مناطق، ایجاد آرامش خاطر و امنیت در خریداران مهمترین نتیجه آن محسوب می شود.

همچنین این گروه یکی از مولفه های تمایز خود با سایر شرکت ها و گروه های مهندسی را استفاده از پیشرفت های فناوری در مراحل مختلف ساخت پروژه هایش قرار داده است؛ به طوری که بناهای احداث شده توسط گروه مهندسی فرتاک و شرکت های زیرمجموعه آن، همواره نگاهی مثبت و عملیاتی به دستاوردهای بشر در حوزه فناوری داشته اند. فرتاک، می کوشد به عنوان شرکتی پیشرو در بکارگیری تجهیزات و تکنولوژی ساخت و استفاده از پیشرفت‌های فناوری، راه را برای تحول دیجیتال در صنعت ساخت‌وساز هموار کند. 

صرفه جویی در وقت و انرژی، کاهش هزینه ساخت و به تبع آن کاهش قیمت خرید برای مشتری و همچنین سازگاری اثر با محیط زیست تنها بخشی از آثار بهره برداری از این امکانات نوین به شمار می آید.

ساخت پروژه هایی شاخص و بی نظیر در تهران و البرز

گروه مهندسی فرتاک با برخورداری از دو شرکت زیرمجموعه شامل : تاوسازه فرتاک و تعاونی کاشانه سازه فرتاک پروژه های ساختمانی متعدد و معتبری را به ساکنان دو استان تهران و البرز ارائه کرده است؛ از جمله این پروژه ها می توان به پروژه برج مسکونی فرتاک واقع در گرمدره یا پروژه تجاری-اداری المپیا اشاره کرد. 

مجتمع تجاری اداری المپیا

در ضلع شمال غربی میدان المپیک منطقه ۲۲ تهران نیز اثری شاخص از گروه مهندسی فرتاک رخ نمایی می کند. پروژه ای که در زمینی به مساحت ۸۰ هزار و ۲۸۳ متر مربع احداث شده و تعداد طبقات این برج به ۱۷ طبقه می رسد.

از مواردی که به شاخص شدن پروژه انجامیده ضمن طراحی زیبا و بکارگیری مصالح و تجهیزات روز دنیا، سهولت دسترسی مجتمع تجاری – اداری المپیا به مراکز مختلف تفریحی و ورزشی است؛ به طوری که این مجتمع از جهات مختلف به بوستان جوانمردان، استادیوم آزادی و دریاچه تفریحی خلیج فارس دسترسی داشته و ساکنان می توانند به راحتی ضمن تردد در این مراکز، از امکانات موجود بهره ببرند.

احداث برج مجلل تجاری مسکونی فرتاک در گرمدره

برج مجلل تجاری مسکونی فرتاک را می توان یکی از آثار ویژه و خاص گروه مهندسی فرتاک عنوان کرد که با توجه به حساسیت و ویژگی های منحصر به فرد آن مستقیما تحت نظارت مهندس امیر کاویانی، مدیرعامل شرکت فرتاک در حال احداث می باشد.

این برج در فاصله ۱۲ کیلومتری غرب دریاچه چیتگر در منطقه ای خوش آب و هوا از استان البرز واقع شده که با توجه به موقعیت استثنایی منطقه از نظر رشد مسکن و وجود رفاه کامل جهت سکونت، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وجود سرانه خدمات شهری، فضای سبز، آب و هوای مناسب و سهولت دسترسی به منطقه از طریق مسیرهای اتوبان تهران – کرج و جاده مخصوص کرج که در نزدیکی پروژه های بزرگی چون ایران مال و دریاچه تفریحی چیتگر واقع شده، باعث شده تقاضای ساخت مسکن در این منطقه رو به افزایش گذاشته شود.

برج  مسکونی فرتاک در زمینی به مساحت ۳۲هزار و ۵۰۰ متر مربع در حال احداث است. رعایت تمامی استانداردهای ساخت برج در این منطقه و پیش بینی امکاناتی از جمله هلی پد و روف گاردن، موجب تمایز این پروژه از سایر پروژه های مسکونی در گرمدره خواهد بود.

بر این اساس پیش خرید واحدهای این برج، برای سرمایه گذاران و افرادی که علاقمند به خرید خانه می باشند، امتیازات بسیاری را به همراه خواهد داشت؛ به طوری که فرد می تواند با مبلغی به مراتب کمتر از هزینه یک واحد آپارتمان تمام شده، صاحب خانه شود؛ آن هم خانه ای با موقعیتی لوکس و خاص که نگاه آیندگان را به خود جلب خواهد کرد.

این ویژگی در شرایط و جو سنگین اقتصادی و تورمی جاری کشور که امکان خرید و خانه دار شدن را برای خانواده ها به رویایی تقریبا دور از دسترس تبدیل کرده، فرصتی بی نظیر و امتیازی بسیار ارزشمند محسوب می شود. امید به آینده ای تضمین شده به لحاظ اقتصادی و ایجاد دلگرمی برای خانواده هایی که آرزوی سکونت در خانه ای متعلق به خود را دارند، موضوعاتی نیست که بتوان به سادگی ازکنار آن گذشت. 

شرکت های زیرمجموعه گروه مهندسی فرتاک با سابقه ای طولانی و آوازه ای بلند در عرصه انبوه سازی، این فرصت را برای علاقمندان به سرمایه گذاری و پیش خرید واحدهای فوق فراهم کرده است و تلاش می کند با بکارگیری مواد و مصالح ممتاز و استفاده از تجهیزات نوین و فناوری های پیشرفته، آینده ای زیبا را برای خریداران رقم بزند.

علاقمندانی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره فعالیت های این گروه، پروژه های انجام گرفته، شیوه بکارگیری تکنولوژی روز درصنعت ساخت و همچنین مشاهده برنامه ها و اقدامات آتی گروه مهندسی فرتاک هستند می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی این گروه به نشانی: fartak-company در جریان فعالیت های مجموعه قرار گیرند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.