وام 14‌میلیون تومانی به محض آماده‌سازی زمین پرداخت می‌شود

وزیر تعاون با اشاره به تفاهم‌نامه ۱۰‌هزار‌میلیارد تومانی با وزارت مسکن و شهرسازی گفت: طی هماهنگی با بانک مرکزی و به محض آماده بودن زمین، مبلغ ۱۴‌میلیون تومان وام از طریق بانک‌ها به تعاونی‌ها پرداخت می‌شود. محمد عباسی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر و در پاسخ به پرسشی درباره دستاوردهای انعقاد قرارداد وزارت تعاون و وزارت مسکن و شهرسازی در خصوص تسهیلات ساخت مسکن اجاره‌ای ۹۹ ساله گفت: این قرارداد در قالب آماده‌سازی و کمک برای ساخت یک‌میلیون و ۵۰۰‌هزار واحد مسکونی و با بودجه ۱۰‌میلیارد تومانی امضا شده است.

وزیر تعاون با اشاره به تفاهم‌نامه ۱۰‌هزار‌میلیارد تومانی با وزارت مسکن و شهرسازی گفت: طی هماهنگی با بانک مرکزی و به محض آماده بودن زمین، مبلغ ۱۴‌میلیون تومان وام از طریق بانک‌ها به تعاونی‌ها پرداخت می‌شود.

محمد عباسی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر و در پاسخ به پرسشی درباره دستاوردهای انعقاد قرارداد وزارت تعاون و وزارت مسکن و شهرسازی در خصوص تسهیلات ساخت مسکن اجاره‌ای ۹۹ ساله گفت: این قرارداد در قالب آماده‌سازی و کمک برای ساخت یک‌میلیون و ۵۰۰‌هزار واحد مسکونی و با بودجه ۱۰‌میلیارد تومانی امضا شده بود.

وزیر تعاون اظهار کرد: این تفاهمنامه در قالب اجرای تبصره ۶ قانون بودجه سال ۸۶ است که طی آن این این دو وزارتخانه نقش اساسی در تکمیل و انجام آن دارند.

وی تصریح کرد: برای تحقق و آماده‌سازی این تسهیلات با بانک مرکزی تفاهم شد که مبلغ ۱۰‌هزار‌میلیارد تومان از طریق بانک‌ها تامین و آماده‌سازی شود.

عباسی بیان داشت: به محض آماده شدن بودجه یاد شده از طریق بانک‌ها و همچنین بسترسازی و آماده شدن زمین، مبلغ ۱۴‌میلیون تومان وام از طریق سیستم بانکی به تعاونی‌ها برای ساخت واحدهای مسکونی پرداخت می‌شود.