مدیریت قبلی، سازمان سینمایی در سایه تاسیس کرده است
سه ماه از حضور حجت‌الله ایوبی بر ریاست سازمان سینمایی کشور می‌گذرد، خودش می‌گوید باید مدت حضور در سینما را ثانیه‌ای حساب کرد و نه روزانه! او روز گذشته در گفت‌وگو با «ایسنا» در پاسخ به این سوال که آیا مدیریت قبلی در اقدامات فعلی این سازمان تاثیر دارد گفت:
«به تازگی به این جمع‌بندی رسیده‌ام که مدیریت پیشین یک سازمان سینمایی در سایه‌ای تاسیس کرده‌ و بخشی از مشکلات فعلی ما به این سازمان سینمایی تازه تاسیس برمی‌گردد که امکانات دارد،‌ پول دارد‌، ساختمان دارد‌، بنیاد تاسیس می‌کند‌ و رسانه هم دارد.
البته ما خوشحال می‌شدیم اگر این سازمان سینمایی در سایه، بنایش برهمکاری بود چون در فرهنگ وجود رقیب معنی ندارد به دلیل اینکه آنقدر سقف کار بلند و باز است که هیچ کس رقیب دیگری نیست ولی ظاهرا سازمان سینمایی در سایه احساس می‌کند، لازمه بودنش تضعیف سازمان سینمای اصلی است.
وی در همین رابطه افزود: بنده این موضوع را پیش‌بینی نمی‌کردم و الان فکر می‌کنم دارد حاشیه‌های فراوانی ایجاد می‌کند که انرژی و وقت مجموعه ما را می‌گیرد. از طرف دیگر به کسانی که دغدغه سینمای انقلاب‌، دفاع مقدس و ارزشی را دارند، این اطمینان را می‌دهم که همه این دغدغه‌ها را بنده در بالاترین سطح دارم و مطمئن باشند که جایگاه ویژه‌ای در سازمان سینمایی کشور داشته و دارند اما آنهایی که می‌خواهند از این نام‌های بسیار خوب و مقدس برای منافع سیاسی‌، حزبی یا بدترش منافع مالی و شخصی استفاده کنند، بدانند که من به آنها اجازه نخواهم داد، یعنی مطمئن باشند که اجازه نمی‌دهم و تا آخر ایستاده‌ام.»