دنیای اقتصاد: نمایش «داستان نیمه‌شب» به نویسندگی مهدی میرباقری و کارگردانی محمد قیاسی در تماشاخانه دا از ۱۴ تا پایان آذرماه ساعت ۱۷ در سالن شماره یک تماشاخانه دا روی صحنه می‌رود. نمایش «داستان نیمه‌شب» در مورد یک عشق قدیمی‌ است که جنون به بار می‌آورد... شیوا جوانمرد، تینا حاج‌محمدرضا، شاهین پاکزاد و ماهان علیزاده بازیگران نمایش «داستان نیمه‌شب» هستند.

نمایش داستان نیمه شب copy

 

دنیای اقتصاد: نمایش «جنون محض» به کارگردانی علیرضا کوشک‌جلالی، که بهار و تابستان سال گذشته روی صحنه بود، اواسط آذرماه امسال با تغییراتی در گروه بازیگران در تالار فرهنگ اجرا می‌شود. از جمله بازیگران دور اول این نمایش سام کبودوند، دیبا زاهدی و علی ابدالی هستند و از بازیگرانی که در دور جدید به گروه اضافه شده‌اند، می‌توان به شقایق فراهانی، سعید چنگیزیان، خاطره اسدی، محمد صدیقی‌مهر، دلسا کریم‌زاده و حافظ اسمی‌خانی اشاره کرد. نمایش‌نامه «جنون محض» جزو نمایش‌های کمدی مطرح در اروپا و بهترین کمدی سال ۱۹۸۲ در انگلستان است.

 

دنیای اقتصاد: هم‌زمان با ایام فاطمیه و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نمایش آیینی «بهشت در آتش» در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید آوینی فرهنگسرای بهمن روی صحنه رفت. «بهشت در آتش» با نقش‌آفرینی بیش از ۴۰ هنرمند و عوامل بومی شهرستان ابرکوه استان یزد تولید شده است که بازیگران اصلی آن عبارتند از ابوالفضل صادقیان، مصطفی مهدی‌پور، سیدحمید پورسید، حسن حسن‌پور، جعفر قاسم‌پور، ابوالفضل حسینیان و علی نداف. «بهشت در آتش» تا یازدهم آذر هر شب از ساعت ۱۸:۳۰ در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید آوینی فرهنگسرای بهمن میزبان هنردوستان است.