تسنیم: سری جدید مسابقه تلویزیونی «سیم آخر» با اجرای رضا رشیدپور به‌زودی روی آنتن می‌رود. این خبر را حمید مراوندی، مجری طرح این برنامه تلویزیونی، اعلام کرده و البته پیش از آن برخی رسانه‌ها گمانه‌زنی کرده بودند. این مسابقه تلویزیونی قرار است با طراحی جدید در مدل مسابقه و همین‌طور دکور و محتوای جدید به آنتن برگردد. محمدرضا گلزار دیگر چهره‌ای است که هفته گذشته خبرساز شد و او نیز این روزها اجرای برنامه پانتولیگ را بر عهده دارد؛ مسابقه‌ای تلویزیونی با محوریت پانتومیم که در آن، شرکت‌کنندگان در قالبی جذاب و سرگرم‌کننده با هم رقابت می‌کنند. برنامه تلویزیونی پانتولیگ با اجرای محمدرضا گلزار در حال طی مراحل تولید است. این برنامه از شبکه سوم سیما روی آنتن می‌رود.

رشید پور

   

روزبه بمانی، ترانه‌سرا و خواننده مطرح کشور، قطعه موسیقی فیلم سینمایی «بعد از رفتن» را می‌خواند. ترانه این قطعه موسیقی در ادامه قطعات عاشقانه این خواننده و هم‌راستا با موضوع این فیلم سینمایی در فضایی عاشقانه و احساسی توسط روزبه بمانی سروده شده و به‌زودی منتشر می‌شود. فیلم سینمایی «بعد از رفتن» به نویسندگی و کارگردانی رضا نجاتی و تهیه‌کنندگی محمود بابایی یک درام عاشقانه‌ - معمایی است که قرار است از فردا چهارشنبه اکران خود را توسط پخش شهرفرنگ و با شعار «عشق برمی‌گرده...» در سینماهای سراسر کشور آغاز کند. صابر ابر و سارا بهرامی زوج اصلی این فیلم سینمایی هستند که در فراق یک عشق گمشده روایت می‌شود.

روزبه بمانی

   

سومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی نمایشگاه «همچنان جاری» (مروری بر بازتاب جریان عاشورا در هنرهای تجسمی معاصر)، با عنوان «تاثیر و تاثر نقاشی قهوه‌خانه‌ای بر هنرمندان معاصر ایران» با حضور مرتضی حیدری نقاش پژوهشگر و مدرس دانشگاه، سهراب هادی منتقد و پژوهشگر و محمدرضا وحیدزاده پژوهشگر و مدرس دانشگاه (دبیر جلسه)، فردا چهارشنبه ساعت ۱۴ در کتابخانه موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

نقاشی قهوه‌خانه‌ای copy