نمایش «چه» به نویسندگی و کارگردانی مهران رنجبر از دوازدهم تیرماه در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود. این نمایش به جدال میان ارنستو چه‌گوارا و لری کینگ مجری شبکه سی‌ان‌ان می‌پردازد و مهران رنجبر و مهدی یگانه بازیگرانش هستند. این نمایش از دوازدهم تیرماه ساعت ۱۹:۰۰ اجراهای خود را آغاز می‌کند.

 

پنج ارکستر شناخته‌شده شهرهای مختلف کشور چین از علی رهبری، آهنگساز و رهبر ارکستر که در سال‌های اخیر فعالیت‌های متفاوتی را انجام می‌دهد، برای حضور در مجموعه‌های خود به عنوان رهبر مهمان دعوت کردند. ارکستر سمفونیک نانچانگ، ارکستر فیلارمونیک هانگزو، ارکستر سمفونیک شنسهن، ارکستر سمفونیک کنینگ داوو و ارکستر فیلارمونیک ووهان مجموعه‌هایی هستند که در روزهای اخیر از علی رهبری برای حضور در ارکسترهایشان دعوت کرده‌اند. علی رهبری این روزها در کنار والری گرگیف سمت رهبر مهمان اپرای مارینسکی در سنت‌پترزبورگ را به عهده دارد.

 

سریال طنز «خوش‌نشین‌ها» به کارگردانی سعید آقاخانی از شبکه آی‌فیلم روی آنتن رفت. داستان سریال از این قرار است که آفاق همراه دانیال پسرش و سارا دخترش از سفر برمی‌گردد. دلهره از زمانی شروع می‌شود که اردشیر همسر آفاق که قرار بوده‌ به استقبال آنها بیاید نیامده است. آنها به‌ناچار با تاکسی به خانه می‌روند اما متوجه می‌شوند که اردشیر خانه را فروخته است. سیروس گرجستانی، مرجانه گلچین، حمید لولایی، علی صادقی، مهران رجبی و ... بازیگران این مجموعه هستند. «خوش‌نشین‌ها» هرشب ساعت ۲۱ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.