شرایط دریافت زمین رایگان در سال 1403 اعلام شد

معاون وزیر راه و شهرسازی، از واگذاری زمین رایگان به خانوارها در سال 1403 خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه همه برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی در راستای طرح جوانی جمعیت در حال تحقق است، گفت: در همین راستا، زمین رایگان به بیش از ۱۳۰ هزار خانوار در سال آینده، به واجدین شرایط واگذار می‌شود.

محمدعلی زهره‌ای، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی پس از برگزاری جشن اهدای زمین رایگان به خانوار‌های مشمول قانون حمایت از جوانی جمعیت گفت: سیاست‌های کلان رئیس‌جمهور در خصوص جوانی جمعیت ابلاغ و اقدامات قانونی برای هدایت کشور به سمت‌و‌سوی تحقق این هدف انجام شده است.

او با بیان اینکه در همین چارچوب در سال ۱۴۰۲، عملیات اجرایی در دو مرحله در حوزه وزارت راه و شهرسازی نیز انجام شده است، ادامه داد: همزمان با دهه مبارک فجر، جشن اهدای زمین رایگان به ۲۱۹ خانوار مشمول قانون حمایت از جوانی جمعیت  را شاهد هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی از برنامه‌ریزی برای واگذاری زمین رایگان به بیش از ۱۲۰ هزار خانوار در اقصی نقاط کشور خبر داد و تاکید کرد: اگر این هدف محقق شود، اقدام بی‌سابقه سراسری در سال آینده خواهد بود.

زهره‌ای با تاکید بر اینکه هم‌وطنان در آینده‌ای نزدیک، خبر‌های بیشتر و بهتری از این واگذاری‌ها را خواهند شنید، تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی با جدیت هرچه تمام‌تر، پیگیر تحقق برنامه‌های وزارتخانه در این زمینه است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.