بارش برف در سراسر تهران

حسین نظری  با بیان اینکه در ساعات گذشته شاهد بارش برف در سراسر تهران به‌ویژه مناطق شمالی بوده‌ایم، اظهار کرد: در مناطق یک تا پنج و مناطق ۲۱ و ۲۲ بارش بیشتری به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه تمام تجهیزات و ماشین‌آلات به خوبی در سطح شهر چینش شده‌اند، خاطرنشان کرد: نیروهای انسانی شهرداری نیز در معابر حضور دارند و با تلاش آنان خوشبختانه مشکل خاصی تاکنون در سطح شهر وجود نداشته است.

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران  با اعلام اینکه سامانه دوربینی شهرداری نیز برای کنترل وضعیت معابر به کار گرفته شده است، تصریح کرد: توزیع شن و نمک به طور مرتب در حال انجام و در نقاطی که بارش برف بیشتر است، از تیغه‌ها هم استفاده می‌شود.

به گزارش سایت شهر وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه تاکنون برف‌روبی به‌خوبی صورت گرفته است، یادآور شد: پس از بارش برف که در بعضی مناطق پایتخت از روز گذشته آغاز شده و در برخی از دیشب، شاهد حضور شهروندان در خیابان‌ها و نشاط آنها بوده ایم این در حالیست که خادمان مردم در مدیریت شهری در تلاش هستند تا با حداکثر توان به برف‌روبی معابر بپردازند تا کمترین مشکل را در تردد شهروندان شاهد باشیم.

خبر مرتبط
بارش برف و باران در کشور از امروز/ اردبیل سردترین مرکز استان شد!

سازمان هواشناسی کشور از کاهش محسوس دما و بارش باران و برف در بیشتر مناطق ایران از امروز خبر داد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.