حال و هوای بازار ارز و طلا به روایت «اقتصادنیوز»؛

قیمت دلار و درهم در مرکز مبادله ارز و طلای ایران/ آخرین قیمت طلا و سکه امروز ۹ بهمن

کدخبر: ۶۲۵۱۷۵
اقتصادنیوز: امروز دوشنبه ۹ بهمن ماه طبق اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار با ۲ میلیون و ۹۲۳ هزارو ۵۰۰ تومان به فروش رسید. این در حالی است که روز قبل قیمت طلا ۱۸ عیار با ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بسته شده بود.
قیمت دلار  و درهم در مرکز مبادله  ارز و طلای ایران/ آخرین قیمت طلا و سکه امروز ۹ بهمن

به گکزارش اقتصادنیوز امروز دوشنبه ۹ بهمن ماه  در مرکز مبادله ارز و طلای ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۲ هزار و ۹۲۱ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۳۹ هزار و ۵۲۲ تومان رسیده است.همچنین  قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به ۴۶ هزار و ۵۹۴ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۲ هزار و ۹۰۴ تومان رسیده است.ازسوی دیگر هر اسکناس درهم ۱۱ هزار و ۶۷۸ تومان و نرخ حواله این نوع ارز نیز ۱۰ هزار و ۷۶۱ تومان است.

فارغ از بازار دلار، امروز قیمت طلای جهانی رشد قابل توجهی را ثبت کرد و به ۲۰۳۰ دلار رسید. این در حالی است که روز جمعه قیمت اونس طلا در حدود ۲۰۱۸ دلار بسته شده بود. 

در بازار داخلی هم طبق اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار با ۲ میلیون و ۹۲۳ هزارو ۵۰۰  تومان به فروش رسید. این در حالی است که روز قبل قیمت طلا ۱۸ عیار با ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بسته شده بود.

همچنین طبق اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر  قیمت سکه امامی هم که روز گذشته با ۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به کار خود پایان داده بود امروز تا ۳۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان پیشروی کرد.محمد کشتی آرای که سابقه ریاست در اتحادیه طلا وجواهر را در کارنامه خود دارد در آخرین اظهارات خود گفته« افزایش قیمت ارز و طلای جهانی باعث افزایش قیمت طلا و سکه در بازار شده است.» و « بازار در انتظار ورود بانک مرکزی است.» او گفته در صورت ورود بانک مرکزی به بازار قیمت ها کاهشی می شود.  

 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید