علت حادثه تیراندازی در پادگان کرمان اعلام شد/  وضعیت تحت کنترل است

 امیر سرتیپ غلامعلیان شامگاه دوم بهمن ماه در گفت و گوی رسانه‌ای اظهار کرد: عصر روز  یکم بهمن ماه یکی از کارکنان وظیفه که در پست نگهبانی بوده است، وارد آسایشگاه شده و به سمت افراد داخل آسایشگاه تیراندازی می‌کند که در این تیراندازی پنج نفر از سربازان وظیفه جان خود را از دست می‌دهند. 

وی افزود: این فرد بلافاصله با دو قبضه اسلحه و تعدادی خشاب از پادگان متواری شده بود. 

غلامعلیان بیان کرد: بلافاصله در آمادگاه حضور یافتیم و با کاوشی که انجام دادیم یک قبضه اسلحه در منطقه‌ای که این فرد متواری شده بود، کشف و اطلاع رسانی به خانواده جان‌باختگان انجام شد.

خبر مرتبط
اطلاعیه قرارگاه جنوب شرق نزاجا درباره حادثه پادگان کرمان

در پی حادثه تیراندازی در پادگان باغین کرمان روابط عمومی قرارگاه جنوب شرق نزاجا اطلاعیه‌ای صادر و توضیحاتی ارائه داد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: با ردزنی توسط سامانه‌های اطلاعاتی و امنیتی به خصوص در حفاظت اطلاعات ارتش، موفق به دستگیری این قاتل فراری در ورودی شهر زرند شدیم تا دلایل این جنایت وحشتناک مشخص شود و این ابعاد را اعلام خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: شایعات فضای مجازی واقعیت ندارد و آنچه که تا حالا به آن رسیدیم، قطعا اختلافات خانوادگی بوده که در خانواده این سرباز وجود داشته است. همچنین انگیزه‌هایی برای انتقام جویی و هیچگونه مورد خاص دیگری نیست. غلامعلیان بیان کرد: هم استانی‌ها مطمئن باشند اوضاع کاملا تحت کنترل است و مشکل خاصی وجود ندارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.