دستگیری کلاهبردار 100میلیارد ریالی با 94 شاکی

سرهنگ حجت‌اله سفیدپوست گفت: پس از شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری از وی با ترفند ارسال پیامک خرید و معاوضه طلا دارای لینک حاوی بدافزار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس آگاهی شهرستان بهبهان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم ۹۴ شاکی خصوصی در سیستم قضائی دارد که با کارهای فنی و تخصصی کارشناسان پلیس آگاهی وی که ساکن تهران بوده شناسایی و با دریافت نیابت قضائی با اجرای عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

خبر مرتبط
کلاهبرداری از داوطلبان آزمون فرهنگیان/ سازمان سنجش اطلاعیه داد

در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره کلاهبرداری از داوطلبان آزمون فرهنگیان آمده است: ضرورت دارد داوطلبان با هوشیاری کامل از ارسال اطلاعات شخصی و یا واریز وجه در این خصوص خودداری کنند.

سرهنگ سفیدپوست مبلغ کلاهبرداری شده توسط متهم را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: متهم دارای ۱۰ فقره جعل و کلاهبرداری در سامانه پلیس آگاهی است.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان می‌گوید: پیامک ارسالی توسط کلاهبردار دارای لینک و با قصد خرید و فروش و برنده شدن در قرعه کشی و اعزام به سفرهای زیارتی است و هم استانی‌ها چنانچه افراد پیام‌هایی با هر عنوان دریافت کردند که در آن خرید و فروش و یا پرداخت مبلغی هر چند کم درخواست شده بود، بدانند پیام جعلی است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.