تقدیر بادامچیان از داوطلبان انتخابات مجلس

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: از داوطلبان، نمایندگان مجلس، وزارت کشور و صداوسیما برای استقبال گسترده از پیش ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

اسدالله بادامچیان گفت: از شرکت گسترده داوطلبان در پیش ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم و از نمایندگان  مجلس که زمینه را برای این مشارکت گسترده فراهم کردند و فرصت بررسی بیشتری در اختیار شورای نگهبان قرار دادند تشکر داریم و از وزارت کشور در ساماندهی ثبت نام و از صدا و سیما به دلیل برنامه ریزی برای حضور مسئولان احزاب در این ایام و طرح نظرات آنها درباره انتخابات تقدیر می‌کنیم.

تجمع کنندگان حجاب مقابل مجلس خطاب به قالیباف: حق نداری از حجاب عقب نشینی کنی!+ عکس

وی ادامه داد: این در راستای تحول مورد نظر است که رهبر معظم انقلاب در بیانات اول فروردین فرموده‌اند و ما در موتلفه اسلامی این تحول و فراگیری آن در گام دوم انقلاب را در فهرست نمایندگان برای مجلس دوازدهم پیگیری می‌کنیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از اظهارات خود  از دولت خواست برنامه تحول در سیاست‌های اقتصادی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را به طور جدی در دستور کار قرار دهد و برای وزارت بازرگانی فردی تجربه آموخته، مسلط و آشنای با اقتصاد بومی ایران را در نظر بگیرد.

بادامچیان در ادامه سیاست ویرانگری کشورهای استقلال خواه را از طرف غرب استعماری محکوم کرد و گفت: اکنون که استکبار غرب قدرت نظامی سلطه آور را ندارد و در اوکراین معلوم شده که ناتو و غرب، از درون پوسیده‌اند، بر اساس خوی جهانخواری، با جنگ‌های داخلی کشورهای خواهان استقلال را دچار ویرانی و تخریب زیربناها و تاسیسات اساسی و آواره ساختن مردم می‌کند.

وی افزود: این سیاست ویرانگر در لیبی، تونس و اکنون در سودان در حال اجراست و دولت دچار بحران داخلی فرانسه، می‌خواهد آن را در نیجریه اعمال کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی از کشورهای آفریقایی خواست غرب را در این سیاست ویران ساز همراهی نکنند و مسائل داخلی خود را با روش‌های مسالمت آمیز حل و فصل نمایند.

بادامچیان همچنین از حضور فعال ایران در بریکس استقبال کرد و تسریع در عضویت در آن را خواستار شد.

وی درباره سیاست دولت آیت الله رئیسی  در پیگیری پول‌های بلوکه شده ایران را ستود و گفت: آمریکا در بحران همه جانبه است و زمان برای احقاق حقوق ملت ایران مساعد است.

بادامچیان ادامه داد: مدتی قبل گفتم برجام به پایان رسیده، اما باور این دیدگاه برای برخی به ویژه غربزده ها و جریان‌های سیاسی مایل به غرب، سخت بود، حالا آشکار شده است که آمریکا در همه زمینه‌ها در برجام، دچار بن‌بست شده است  و  راهی جز برگشت از این بن‌بست ندارد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان حضور باشکوه مردم در بزرگداشت عاشورای حسینی و زینبی را ستود و گفت: ان شاءالله امسال شاهد راهپیمایی عظیم و گسترده‌تر اربعین حسینی خواهیم بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.