شبکه های اجتماعی بحرینی گزارش داد، مردم بحرین در پی وخامت حال آیت الله شیخ عیسی قاسم که در بازداشت اجباری در منزلش به سر می برد ، تظاهرات کردند.

در همین حال منابع بحرینی از درگیری میان جوانان این کشور و نیروهای نظامی رژیم آل خلیفه در اطراف منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم خبر می دهند.

بنابراین گزارش، جوانان بحرینی در شهرک های باربار، ابوصیبع، الشاخوره و محله الدراز با نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه درگیر شدند.

پیش تر علمای بحرین با توجه به وخامت حال شیخ عیسی قاسم رهبر جنبش الوفاق بحرین خواستار لغو سریع بازداشت اجباری خانگی و محاصره نظامی از منزل وی شده بودند.

به گزارش ایرنا، یکی از رهبران جنبش الوفاق بحرین روز گذشته (یکشنبه) از وخامت حال آیت الله شیخ عیسی قاسم مرجع دینی بحرین خبر داده بود.

وی گفته بود که عیسی قاسم نیاز به معالجه فوری دارد و این درحالی است که اکنون در بازداشت اجباری قرار دارد و نیروهای امنیتی در اطراف منزلش مستقر شده اند.

درهمین حال با بحرانی شدن وضعیت جسمانی شیخ عیسی قاسم رهبر جنبش الوفاق بحرین خانواده وی نیز خواستار اعزام تیم پزشکی بین المللی برای مداوای او شدند.

ازسوی دیگر &#۳۹;ابراهیم العرادی&#۳۹; پزشک معالج شیخ عیسی قاسم تاکید کرد: وضعیت جسمی شیخ قاسم به مرحله خطرناکی رسیده و ایشان نصف وزن خود را از دست داده و به خونریزی داخلی دچار شده است.

پس از اوج گیری تظاهرات ضددولتی در بحرین رژیم این کشور شیخ عیسی قاسم هفتاد ساله را به دلیل سخنرانی‌هایش تحت تعقیب قضایی و سپس حصر خانگی قرار داد. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.