قائم‌مقام مدیرعامل پارس خودرو اعلام کرد پیش فروش ۳۰۰۰ دستگاه خودروی مگان در جشنواره تابستانی پارس خودرو ظرف کمتر از یک روز انجام شد. به گزارش خبر خودرو، عبدالوهاب شریعتی با بیان این مطلب افزود: مگان یکی از محصولاتی است که پارس خودرو حدود دو سال است روی این پروژه کار می کند و قرار است در دو فاز تولید شود.

وی افزود: در فاز اول مگان ۱۶۰۰ با گیربکس معمولی تولید شد و در فاز دوم که حدود ۱۸ ماه طول می‌کشد مگان ۲۰۰۰ با گیربکس اتوماتیک معمولی تولید می‌شود، این پروژه قرار بود قبل از سال ۸۶ به بهره‌برداری برسد ولی مشکلاتی برای مگان پیش آمد که باعث تاخیر در اجرای آن شد.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه در حال حاضر مگان ۱۶۰۰ از خط تولید پارس خودرو خارج شده است.

قائم‌مقام مدیرعامل پارس گفت: قرار است در سال، ۱۵هزار دستگاه مگان تولید شود که امیدوارم تا پایان سال و در این فرصت باقی مانده ۳۰۰۰دستگاه از این خودرو تولید شود.

شریعتی اضافه کرد: ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم که با حداقل واردات تداوم تولید را حفظ کرده و محصولی داخلی را در بهمن‌ماه به بازار عرضه کنیم.

وی تاکید کرد: در صورتی که تقاضا بیش از حد تولید شرکت باشد، مجبوریم علاوه بر واردات قبلی، تعدادی دیگر مگان وارد کنیم تا بتوانیم به نسبت جوابگوی تقاضای بازار باشیم.