سرمربی مس رفسنجان : طلب سال گذشته بچه ها را بدهید

محرم نویدکیا پس از تساوی خانگی یک - یک تیمش مقابل سپاهان گفت: بازی باکیفیتی با سپاهان داشتیم. در نیمه اول خیلی کیفیت لازم را نداشتیم و یک مقدار بازی از دستمان رفت، با سپاهان بازی داشتیم و بچه‌های ما می‌خواستند به خاطر من بازی فوق‌العاده‌ای انجام دهند و یک مقدار احساساتی و از جریان بازی خارج شده بودند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم، فوق‌العاده بازی و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و کیفیت بالایی داشتیم. فکر می‌کنم سپاهان یک کرنر هم روی دروازه ما نداشت. می‌توانستیم برنده بازی باشیم که متاسفانه یا خوشبختانه بازی مساوی شد و نتوانستیم بازی را ببریم.

سرمربی مس گفت: از همه هواداران‌مان ممنون هستم که با تمام وجود تیم ما را تشویق کردند. امروز تعدادشان خیلی بیشتر بود و باید از آنها تشکر کنم. آخر بازی مرا صدا و شرمنده کردند. بازی‌های ما در خانه مساوی می‌شود و با تشویق هواداران بیشتر شرمنده می‌شوم.

نویدکیا خاطرنشان کرد: باید شفاف و روشن به مدیرعامل، هیئت مدیره و مسئولان شهری و شرکت مس بگویم که هفته آینده، بازی فوق‌العاده حساسی با تراکتور در جام حذفی داریم و ما نوشداروی بعد از مرگ سهراب نمی‌خواهیم. الان وقتش است که کار کنند و لطفا پول بازیکنان من که از سال قبل مانده است را بدهید. بعد از این بازی به درد من نمی‌خورد.

وی درباره بازی نکردن نوشی‌صوفیانی گفت: هر کسی در شغلی دارد دیدگاه‌هایی دارد. داوود یکی از بهترین گلرهای ایران و فوق‌العاده بچه باشخصیتی است و حقش است که بازی کند. اینجا دیدگاه من است و من خیلی اعتقادی ندارم که از دروازه‌بان‌هایم چرخشی استفاده کنم. تصمیم من این است که حامد دروازه‌بان شماره یک است. اگر شرایط حامد خوب نباشد مسلما تغییر می‌دهیم اما در حال حاضر دوست دارم نفر اول‌مان بازی کند. داوود گلر بی‌نظیری است و در هر تیمی که بازی کند می‌تواند به آن تیم کمک کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.