روابط عمومی شرکت نیرو محرکه- همزمان با ایام عید مبعث و در سال نوآوری و شکوفایی، محصول جدید شرکت تولیدی نیرومحرکه که با نام تجاری NAMI BM۲۰۰ به بازار عرضه خواهد شد در محل این کارخانه رونمایی شد.

بر پایه این گزارش در ابتدای مراسم رونمایی منوچهر ثقفی، مدیرعامل شرکت در جمع حاضران گفت: محصول جدید این شرکت با همت و تلاش مدیران و کارکنان آن به تولید انبوه رسیده است.

وی افزود: اقدام شرکت نیرو محرکه در راستای تامین خواست مشتریان و تکمیل سبد محصولات آن بوده است.

ثقفی ادامه داد: ما باید بتوانیم بخشهای گوناگون سلایق بازار و مصرف‌کنندگان را خصوصا از جهات کیفی برآورده سازیم.

در ادامه این مراسم کزازی، قائم‌مقام شرکت تولیدی نیرومحرکه به ویژگی‌های فنی و ظاهری محصول جدید این شرکت اشاره کرده و گفت: موتورسیکلت BM۲۰۰ که با استانداردهای روز دنیا در کلاسی جهانی به دست صنعتگران ایرانی به تولید انبوه رسیده است علاوه بر زیبایی ظاهری، راحتی و ایمنی راننده و سرنشین قابلیت‌های منحصربه‌فردی را دارا است.

وی افزود: این موتورسیکلت دارای انجین ۲۰۰cc و توان ۵/۱۱کیلووات واقعی است و شتاب آن از ۰ تا ۱۰۰کیلومتر بر ساعت فقط ۵/۱۰ثانیه است. دارای مصرف اندک ۶/۲لیتر در طی مسافت ۱۰۰کیلومتر شهری است.

وی افزود:‌ این موتور همچنین از لحاظ سازگاری با محیط‌زیست دارای استانداردهای روز دنیا بوده و میزان آلایندگی آن براساس استاندارد اروپایی EURO۱ است.