معاون وزیر ارتباطات و فنا‌وری اطلاعات گفت: کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات درباره‌ این موضوع تصمیم‌گیری می‌کند که آیا میزان شارژینگ تعرفه‌ سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتور اول ۶۲ تومان باشد، یا خیر. محمود خسروی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ تعرفه‌ سیم‌کارت‌های اعتباری دولتی اظهار کرد: این موضوع در حال حاضر در دستور کار کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات قرار دارد و در جلسه‌ای که به‌زودی برگزار خواهد شد، مطرح و نظر کمیسیون در این زمینه ارائه خواهد شد.

وی درباره‌ میزان تعرفه‌های پیشنهادی اپراتور اول گفت: این تعرفه‌ها تقریبا ترکیبی از تعرفه‌ تالیا و ایرانسل است و میزان آن از نظر اتصال همانند تالیا است و از طرفی هزینه‌ شارژینگ آن مانند تعرفه‌ اعتباری ایرانسل۶۲ تومان است.

او با بیان این که فعلا زمان واگذاری این سیم‌کارت‌ها دقیقا مشخص نیست و بعد از مشخص شدن میزان تعرفه‌ها در مورد زمان آن‌ها نیز تصمیم‌گیری خواهد شد، درباره‌ میزان کاهش قیمت سیم‌کارت‌های معمولی اپراتور اول برای ثبت‌نام در بهمن سال جاری گفت: هنوز شورای اقتصاد در این رابطه تصمیم‌گیری نکرده است. خسروی درباره‌ بحث حذف تعرفه‌های جابه‌جایی اپراتور اول تلفن‌همراه گفت: قرار است اپراتور اول تعرفه و بسته‌ پیشنهادی خود را در این‌باره ارائه دهد تا سازمان برروی آن بررسی انجام دهد، پیشنهاد سازمان به آن‌ها یکسان کردن تعرفه‌ها بود اما هنوز آن‌ها تصمیم‌گیری نکردند که در نهایت تصمیماتشان را به ما اطلاع خواهند داد.