تاکید جامعه روحانیت مبارز بر برخورد انتظامی با «معاندین در مقابل حجاب»

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز از تاکید اعضای این تشکل روحانی بر برخورد انتظامی با «معاندین در مقابل حجاب» خبر داد. احمد سالک در گفت‌و‌گو با ایلنا، در مورد جلسه سه‌شنبه شب شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: در این جلسه اخبار داخل و خارج کشور مطرح شد و یکی از اعضا که اخیرا سفری به پاکستان داشته است، از اقبال مردم آن کشور نسبت به انقلاب اسلامی، ولایت و رهبری سخن گفت و همچنین موضوع عراق و اشکالات قانون اساسی آن بحث شد.

وی با اشاره به موضوع عفاف و حجاب، ابعاد مختلف آن و اجرای قانون مربوطه، افزود: مطالبات مقام معظم رهبری و مردم از دستگاه‌های جمهوری اسلامی در جهت اجرای قانون، مورد اشاره اعضا قرار گرفت.

وی افزود: بدحجابی منشاء سیاسی از سوی دشمنان اسلام دارد و کسانی که در این جهت حرکت می‌کنند بدانند ساختارشکنی اخیر در مورد حجاب، ناشی از تلاش‌های بیگانگان است؛ همانگونه که در اندلس اسپانیا، طی چند سال اخیر از طریق گسترش فساد تلاش کردند تا حجاب را از میان بردارند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در پایان گفت: اعضای شورای مرکزی این تشکل روحانی تاکید کردند که مسوولان ضمن فرهنگ‌سازی در زمینه عفاف و حجاب، با معاندین و کسانی که فسق را در جامعه ایجاد می‌کنند، برخورد انتظامی قاطع کنند.