انتقاد مسعود نقاش‌زاده از اکران نشدن  فیلمش

ایلنا- اردیبهشت سال‌جاری پس از مذاکره با مسوولان فارابی مقرر شد تا یکی از شرکت‌های پخش‌کننده فیلم را اکران کند، اما به دلیل بدعهدی این شرکت فصل مناسب اکران را از دست دادیم و هم‌اکنون در حال مذاکره هستیم تا فیلم را در فروردین سال آینده اکران کنیم.

مسعود نقاش‌زاده کارگردان فیلم کودک و فرشته، با ابراز گلایه از اکران نشدن این فیلم و طرح این پرسش که چرا باید فیلم کودک و فرشته بیش از یک و نیم سال از اکران دور بماند، افزود: اتفاقی که برای این فیلم رخ داد، نه تنها دردناک است بلکه به نوعی فاجعه است، کودک و فرشته در ژانرهایی مانند دفاع مقدس و کودک نوجوان قرار دارد و مخاطبان خوبی هم دارد و به هیچ‌وجه فیلم خاص یا کم‌مخاطبی نیست و اگر در زمان فصل مناسب اکران شود، می‌تواند موفق باشد.

نقاش‌زاده با اشاره به لزوم حمایت از سینمای دفاع مقدس گفت: در حالی که فیلمی مانند کودک و فرشته که در حوزه دفاع مقدس ساخته شده است و در طول سال ۱۸ جایزه از جشنواره‌های مختلف را کسب کرده است با مشکل اکران مواجه می‌شود، باید از کسانی که داعیه حمایت از سینمای دفاع مقدس را دارند، پرسید که این حمایت‌ها کجاست و چگونه صورت می‌گیرد.

نقاش‌زاده درباره برنامه‌های آینده خود گفت: من فیلم برای آرشیو شدن نمی‌سازم هم‌اکنون چند فیلم‌نامه برای ساخت دارم، اما تا زمانی که تکلیف اکران کودک و فرشته مشخص نشود، ساخت فیلم دیگری را شروع نمی‌کنم.