خبرگزاری فارس - گرچه ماه‌ها از شروع طرح‌های متنوع گشت ارشاد می‌گذرد، هنوز هم چیزی از قدرت خبرسازی مجریان آن کم نشده است. این بار نباید انتظار حضور بازرسان نیروی انتظامی در میدان‌ها‌ و مراکز خرید را داشته باشیم، بلکه مساله تازه، حضور نیروهای گشت ارشاد در اولین نمایشگاه موسیقی و آثار شنیداری است که اعتراض عبدالحسین مختاباد، دبیر این نمایشگاه را هم برانگیخت.

مختاباد به خبرگزاری فارس از حضور غیرمنتظره نیروی انتظامی در محل نمایشگاه خبر داد و گفت: «عصر دیروز حدود چند ماشین نیروی انتظامی با ۱۰ - ۱۵ نفر سرنشین یک دفعه وارد نمایشگاهی شدند که توسط یک ارگان رسمی و با حضور هنرمندان بنام، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس و معاون هنری وزیر ارشاد افتتاح شده است. این افراد که در بین آنها زنان گشت ارشاد نیز به چشم می‌خورد، تمامی نمایشگاه را بازدید و تا ساعت‌ها جلوی درب نمایشگاه ایستادند.»

او معتقد است: «اگر نیروی انتظامی و گشت ارشاد می‌خواهد سرکشی داشته باشد، بهتر می‌توانند وارد عمل شوند و اگر موردی نیز بوده پیش ما که مسوولین هستیم بیایند تا ما نیز اگر لازم است تذکری به گیشه‌ها و غرفه‌ها بدهیم، اما این‌طور رفتار‌ها به ما و اهالی هنر که همگی در این نمایشگاه جمع شده‌اند، برمی‌خورد.»

دبیر نمایشگاه موسیقی ادامه می‌دهد: «من صاحبخانه نمایشگاه هستم اگر موردی از دید نیروی انتظامی بود، ابتدا باید به دفتر مسوول می‌آمدند نه اینکه به آن شکل وارد مجموعه شوند.»

این رفتارهای درستی نیست و ما از نیروی انتظامی و سردار رادان تقاضا داریم که آنها را توجیه کنند. من شخصا به این رفتارها اعتراض دارم و امیدوارم در طول این یک هفته برپایی نمایشگاه دیگر شاهد چنین رفتارهایی در یک نمایشگاه رسمی که مجمعی برای اهالی هنر است، نباشیم.»