اسدالله عباسی سرپرست وزارت کار شد

نامه تشکر احمدی نژاد از شیخ‌الاسلامی

به دنبال استیضاح عبدالرضا شیخ‌الاسلامی و رای عدم اعتماد مجلس به وی، رییس‌جمهور ضمن قدردانی از خدمات وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «اسدالله عباسی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کار را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، اسدالله عباسی نماینده شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس طی دوره‌های هفتم و هشتم بود، اما پس از ناکامی در ورود به مجلس نهم، به دولت پیوست.

در همین حال، به دنبال برکناری شیخ‌الاسلامی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس‌جمهور در نامه‌ای از خدمات وی در وزارتخانه مربوطه قدردانی کرد.

احمدی‌نژاد در پیام تشکر از شیخ‌الاسلامی آورده است: «اینک که مجموعه فوق (وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) مظلومانه از تلاش‌ها و دلسوزی‌ها و زحمات هوشمندانه جنابعالی محروم گشته‌اند از جانب ملت بزرگ ایران و اقشار فوق‌الذکر صمیمانه از جنابعالی تشکر می‌کنم. شما بدون تردید یکی از رویش‌های پرافتخار انقلاب اسلامی و نمونه بارز مدیریت پاک، مردمی و انقلابی هستید که بدون کوچکترین توقع وجود خویش را صرف خدمت به ملت بزرگ و اهداف متعالی او کرده‌اید.»

همچنین باوجود برکناری شیخ‌الاسلامی از سمت خود و حذف وی از کابینه دولت دهم، در جریان سفر اخیر رییس‌جمهور به مصر، وی در تیم هیات همراه قرار داشت.