بیش از صد شهروند تهرانی در جلسه ارتباط مستقیم مردم و مدیران ارشد شهرداری تهران از طریق تلفن ۱۸۸۸، دیدگاه‌ها و نظرات خود را با مسوولان ارشد معاونت حمل‌ونقل و ‌ترافیک شهرداری تهران در میان گذاشتند.

در شانزدهمین جلسه ارتباط مستقیم مردم و مدیران ارشد شهرداری تهران از طریق تلفن ۱۸۸۸ در سال جدید، مهندس تشکری‌‌هاشمی، معاون حمل‌ونقل و ‌ترافیک به همراه مسوولان شرکت تاکسیرانی، اتوبوسرانی، راه‌آهن شهری (مترو)، سازمان حمل‌ونقل و‌ ترافیک، ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو و شرکت بهره‌برداری مترو به صورت حضوری و تلفنی پاسخگوی شهروندان بودند. بر اساس این گزارش، ۷۰ شهروند در تماس با تلفن ۱۸۸۸ درخواست گفت‌وگوی تلفنی با مسوولان حاضر را داشتند که ۵۱ نفر از آنها موفق به گفت‌وگو شدند.

همچنین بیش از ۵۵ شهروند به صورت حضوری دیدگاه‌ها و مشکلات خود را با مسوولان حاضر در میان گذاشتند و دستورات لازم برای حل آن را دریافت کردند.

بر اساس این گزارش شانزدهمین جلسه ارتباط مستقیم مردم و مدیران ارشد شهرداری پرمخاطب‌ترین این جلسات از ابتدا تاکنون بوده که بیش از صد شهروند تهرانی دیدگاه‌ها و نظرات خود را با مسوولان ارشد معاونت حمل‌ونقل و ‌ترافیک شهرداری تهران در میان گذاشتند.