نماینده ویژه رییس جمهور و رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دیدار با مدیرعامل سازمان اموال تملیکی بر عضویت این سازمان در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، سعید مرتضوی با اشاره به نقش مهم و حساس سازمان اموال تملیکی در چرخه مبارزه با قاچاق کالا افزود: سازمان اموال تملیکی مجموعه‌ای است که ضمن درآمدزایی، بسیاری از نیازمندی‌های دولت را در حوزه مبارزه با قاچاق کالا مرتفع می‌کند و ضرورت دارد تا توجه بیشتری به مسائل و دغدغه‌های این سازمان صورت پذیرد و در تحقق اهداف و برنامه‌های آن به ویژه در توسعه و تقویت زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بیش از گذشته مساعدت شود و خاطر نشان کرد: عضویت این سازمان در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با توجه به نقش مهم آن از ضرورت بالایی برخوردار است.

نماینده رییس جمهور و رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در ادامه افزود: ما آمادگی داریم از اختیارات قانونی ستاد در راستای حل دغدغه‌ها و مسائل مربوط به سازمان اموال تملیکی استفاده کنیم.

مدیر عامل سازمان اموال تملیکی نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سازمان در فروش و تعیین تکلیف کالاهای قاچاق افزود: سازمان اموال تملیکی در تعیین تکلیف اموال قاچاق، انهدام کالاهای غیراستاندارد و مدیریت در عرضه کالاهای قاچاق مجری مصوبات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است و ضرورت دارد که در این ستاد عضویت داشته باشد. اردشیر محمدی در ادامه افزود: ضروری است به نقش این سازمان در حوزه مبارزه با قاچاق کالا توجه بیشتری شود و نقش آن در این ساختار قوی‌تر دیده شود. وی خاطر نشان کرد: برای پررنگ شدن خدمات این سازمان نیازمند حمایت‌های سخت‌افزاری و نرم افزاری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز هستیم.