رسایی همچنین گفت که در این مدت این رسانه‌ها «انواع و اقسام فحاشی‌ها را به او کرده‌اند». رسایی در ادامه سخنانش گفت که برخی از اعضای این رسانه‌ها عضو شورای ائتلاف هستند‌. در کنار این سخنان آنچه بیش از سخنان رسایی واکنش‌های بسیاری را در فضای مجازی برانگیخته است نوع ادبیات و عملکرد مجری برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری است که بارها از رسایی به صراحت خواست تا از افراد مورد نظرش نام ببرد. در همین راستا روز گذشته خبرگزاری تسنیم که بارها نامش در این برنامه برده شد، در مطلبی نوشت: صداوسیما برای تطهیر حمید رسایی از بداخلاقی، شب گذشته برنامه عجیب و غریبی را روی آنتن برد که خود همین برنامه هم مصداق تخطی از تذکر عمومی رهبر معظم انقلاب بود.

تسنیم همچنین نوشت: «این اقدام از سوی صداوسیمایی که بعضی مسوولان ارشد آن جزو همفکران رسایی محسوب می‌شوند، مشخصا این‌طور تحلیل شد که این رسانه قصد دارد رسایی را در افکار عمومی نجات دهد. برخی هم در این بین در فضای مجازی نوشته بودند که رکورد سرعت تذکر رهبر انقلاب شکسته شده؛ به این معنا که بعضی از این منتخبان، فقط چند روز بعد از انتخابات و در حالی که هنوز ماه‌ها به تشکیل مجلس جدید مانده، در همین ابتدا تذکر شدید اخلاقی دریافت کرده‌اند.»

در ادامه این مطلب آمده است: «اما موضوع فقط به تطهیر رسایی منحصر نماند، بلکه صداوسیما عملا به یک عملیات بسیار عجیب علیه بیانات رهبر معظم انقلاب روی آورد و خودِ همین برنامه را هم به میدانی برای بداخلاقی و ستیزه‌جویی تبدیل کرد. اتفاقی که این‌بار هم با واکنش‌های منفی و تعجب شدید برخی از کاربران فضای مجازی قرار گرفت.» تسنیم افزود: «مجری این برنامه برخلاف روال مجریان صداوسیما که در بحث‌ها و مناظرات تلویزیونی اشخاص را از نام بردن افراد نهی می‌کردند، این‌بار با تهییج حمید رسایی بارها از او می‌خواست که با نام بردن از افراد، رویکرد مقابله و نزاع با آنان را در پیش بگیرد.» در همین حال مجید شاکری، اقتصاددان و استاد دانشگاه در شبکه ایکس نوشت: این برنامه صراحتا علیه نکات امروز رهبری بود.»/ دنیای اقتصاد