محمد دهقانی، عضو هیات‌رییسه مجلس با بیان اینکه دولت باید مسائل سیاسی را کنار بگذارد و به فکر قدرت آینده نباشد، گفت: جریان خاصی حاکم در دولت است که نه تنها قوانین را مورد توجه قرار نمی‌دهد که اخیرا از مجلس، قوه‌قضائیه و حتی شورای نگهبان هم عبور کرده است. دهقانی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، گفت: متاسفانه اخیرا با وضعیت خوبی در دولت مواجه نیستیم. جریان خاصی حاکم در دولت است که نه تنها در قانونگذاری مشارکت فعال ندارد، بلکه اراده‌ای هم بر اجرای قوانین مصوب از خود نشان نمی‌دهد و پس از عبور از مجلس، قوه‌قضائیه و مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان نهادهای قانونی اخیرا از شورای نگهبان هم عبور کرده است و نظرات مسلم این شورا را نمی‌پذیرد.

وی گفت: نگرانی رهبر انقلاب از وضعیت اقتصادی کشور است و در حال حاضر وزارتخانه‌های اقتصادی ما وضعیت خوبی ندارند، بورس وضعیت بهم ریخته دارد و شاخص آن کاهش داشته است. دهقانی تصریح کرد: دولت باید تکلیف خود را مشخص کند اگر قرار است برای مردم و کشور کار کند، بچسبد به کار و اگر نه بگوید نمی‌تواند ادامه دهد.

عضو هیات‌رییسه مجلس خاطرنشان کرد: دولت باید مسائل سیاسی را کنار بگذارد و به فکر قدرت آینده نباشد، باید کارهای بر زمین مانده را انجام دهد، دولت برای ۴ سال از مردم رای گرفته و باید مسوولیت خود را به خوبی انجام دهد و ما معتقدیم آینده در دست خداست.