دست‌نوشته‌های مدیران در دفتر یادبود جشنواره ملی بهره وری

امید است تفکر بهره‌وری در کلیه واحدها و بنگاه‌های اقتصادی فرهنگ‌سازی گردد تا با بهبود و ارتقاء بازدهی و بهره‌وری در واحدها و بنگاه‌های اقتصادی، ارزش افزوده صنعتی و تولیدی در حداکثر و قابل مقایسه با کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته گردد.

یکی از تاثیرگزارترین اقدام‌ها آموزش منابع انسانی است که اثر قابل توجهی در ارتقاء بهره‌وری خواهد داشت.

امید است با یک برنامه ریزی منسجم و اصولی آموزش نیروی انسانی کشور شاهد شکوفایی بهره وری و شاهد رشد اقتصادی کشورعزیزمان باشیم و بتوانیم ارقام را با شاخص‌های جهانی مقایسه کنیم.

دکتر اسکندر ستوده

مدیرعامل مجتمع لاستیک یزد تایر

شکی نیست امروزه بهره‌وری یکی از مهمترین عوامل رشد و پیشرفت سریع کشورها است.

در برنامه توسعه کشورمان نیز براین نکته تاکید شده و نزدیک به ۳/۱ درصد سهم رشد اقتصادی بر دوش بهره‌وری گذاشته شده است.

از برگزارکنندگان جشنواره ملی بهره‌وری قدردانی می‌کنم که با برپایی این همایش و ارزیابی‌ها بر اهمیت بهره‌وری در بنگاه‌های کشور تاکید کرده و همفکری و تلاش جمعی بنگاه‌ها برای تامین اهداف اقتصادی کشورمان را موجب می‌شوند.

از همه تلاشگران و برگزارکنندگان جشنواره قدردانی می‌کنم.

عبدالناصر همتی

مدیر عامل بانک سینا

بدینوسیله از مسئولین و کارشناسان برگزاری چهارمین جشنواره ملی بهره‌وری تقدیر و تشکر می‌کنم.

امیدوارم با تلاش جمعی شما بزرگواران و همچنین صاحبان صنایع، حِرَف وشبکه اقتصادی کشور شاهد رشد و تعالی بخش خصوصی اقتصاد در کشور باشیم.

ابراهیم شیخ زاده

مشاور مدیرعامل بانک انصار

در زمانی که بهره‌وری مورد بی‌مهری قرار گرفته انتخاب چنین موضوعی برای ارزیابی شرکت‌ها قابل تقدیراست.

به نظر می‌رسد انتخاب شرکت‌ها به صورت واقعی است و هیچ گونه دخل و تصرفی در آن نشده است، زیرا عموم شرکت‌ها از فرایند انتخاب بی‌اطلاع بوده‌اند و در حقیقت ارزیابی صورت گرفته واقعیت شرکت‌ها را تا حد زیادی بیان کرده است.

انشاا.. این فرایند به دفعات تکرار شود.

محمد جواد طلا

مدیرعامل شرکت گواه

امروزه نقش بهره‌وری در به کمال رساندن داشته‌ها از یک سو و از سوی دیگر در ایجاد فرصت‌های جدید بر کسی پوشیده نیست. آنچه که در کنار مفهوم بهره‌وری قابل ستودن است تلاش و پشتکار مجموعه ارزشمند مشاورین پارسیان است که تلاش بسیاری را برای نهادینه ساختن این مفاهیم در میان صاحبان صنعت و مشاغل گوناگون در طی سال‌های اخیر به کار گمارده‌اند.

امید که پیروز و موفق باشید

مهدیان

مدیر بازرگانی شرکت معدنی وصنعتی گل گهر

از حرکت هوشمندانه جمعی دلسوز در کشور در پرداختن به مقوله بهره‌وری صمیمانه متشکرم

حمید مهتدی

مدیر عامل ژنراتور مپنا (پارس)

ضمن آرزوی موفقیت برای برگزارکنندگان جشنواره ملی بهره‌وری این اتفاق میمون را طلیعه روشنی از آینده رشد بهره‌وری در صنایع کشوراز جمله صنعت سیمان می دانم.

داریوش بهادری

شرکت سیمان بهبهان

بهره‌وری به منظور ستاندن حداکثری از آنچه که داریم از صفات الهی است و صاحبان حرف و صنایع که در امر خلق و ابداعند شایسته است که به بهترین نحو این صفت الهی را سرلوحه تمام فعالیت‌ها قرار دهند.

جشنواره ملی بهره‌وری که به همت اتاق بازرگانی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌گردد، جهاد مقدسی است که امید داریم با همگانی شدن فرهنگ آن به سمت تحقق یکی از مولفه‌های اقتصاد مقاومتی برویم و انشاا... توفیقات در خور ملی را کسب کنیم.

این بسیج مقدس را به تمامی مدیران خدوم و شایسته کشور به ویژه جامعه شریف داروسازی که همواره در خط مقدم استقلال و خوکفائی بوده‌اند تبریک و تهنیت عرض می کنم و از مدیریت محترم اتاق بازرگانی کمال سپاسگزاری را دارم.

دکتر زرگری

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین

امشب همزمان با برگزاری چهارمین جشنواره ملی بهره‌وری توفیق حضور در جمع مدیران برتر در رشته‌های مختلف اقتصادی بر اساس شاخص‌های بهره‌وری را داشتم.

پرداختن به موضوع بهره‌وری و اهمیت آن در رشد و توسعه اقتصادی به ویژه در شرایط فعلی اقتصادی از اهمیتی بسیار بالا برخوردار است.

بدیهی است اینگونه مراسم و گردهمایی‌ها نقش بسیار مهمی در ارتقاء بهره‌وری و رشد و توسعه اقتصادی کشورمان خواهد داشت.

برای همه دست اندرکاران و برگزارکنندگان جشنواره توفیق و بهروزی مسئلت دارم.

ولی ا... سیف

مدیرعامل بانک کارآفرین