گروه بنگاه‌ها: در مراسم روز ملی حمایت از مصرف‌کننده که با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید‌کنندگان برگزار شد، تندیس حمایت از مصرف‌کننده برای اولین بار به دکتر علیرضا شریفی، مدیرعامل شرکت صنعتی بهپاک اهدا شد.

مدیرعامل بهپاک در گفت‌و‌گویی در پایان این مراسم حق دسترسی به کالای سالم و استاندارد با قیمت نازل، حق برخورداری از اطلاعات لازم و کافی در مورد کالا، حق برخورداری از امکان شکایت از تولیدکننده و عوامل توزیع و بالاخره حق برخورداری از خدمات پس از فروش را، به‌عنوان حقوق اولیه و اساسی مصرف‌کننده برشمرد و صداقت به معنای تطابق گفتار و رفتار را از صفات بارز تولیدکننده صادق و حامی مصرف‌کننده قلمداد کرد.

شریفی در مورد شرایط صنعت روغن کشی و پروتئین به شکل عام و شرکت تحت مدیریت او به شکل خاص اعلام کرد که متاسفانه از حدود ۵/ ۴ میلیون تن ظرفیت بالقوه نصب شده این صنعت، فقط حدود ۱۵درصد آن فعال است و اکثر کارخانه‌های روغن کشی متوقف هستند. به گفته وی، شرکت بهپاک اما با وجود این بحران که ناشی از ضعف نظام تعرفه‌بندی مواد اولیه و محصولات این صنعت است، به واسطه برخورداری از امکانات منحصر به فرد تولید پروتئین سویاو سهم بازار ۷۰ درصدی این کالا و رهبری بازار آن، شرایط بسیار خوبی دارد.

مدیرعامل شرکت بهپاک، سود هر سهم سال مالی گذشته را معادل ۷۰۰ریال و سود هر سهم سال جاری را حدود ۱۲۰۰ ریال پیش‌بینی کرد و اعلام کرد که شرکت به زودی وارد فرابورس خواهد شد. شرکت بهپاک در ماه‌های گذشته، برنده جوایز دیگری از جمله انتخاب به عنوان صنعت برتردرخصوص رئیس‌جمهوری، رتبه ۲۸۹ در بین بزرگ‌ترین شرکت‌های کشور و نیز قهرمان صنعت شده است.