بر مبنای ارقام حاصل از مطالعه امکان‌سنجی، Western Keltic Mines امیدوار است، کوچو (Kutcho)، معدن متعلق به آن، دومین معدن بزرگ پرعیار مس ـ روی کانادا باشد.

این معدن در ۱۰۰ کیلومتری شرق Dease Lake واقع شده است و میتواند از سال ۲۰۱۰ شروع به تولید کند. شیوه استخراج این معدن آمیزهای از روش‌های روباز و زیرزمینی خواهد بود و با یک کارخانه تغلیظ فلوتاسیون معمولی با ظرفیت ۶۰۰۰تن در روز و ایجاد ۲۵۰ شغل دائمی ‌آغاز به کار خواهد کرد. پیش‌بینی میشود که در پنج سال نخست، هر سال ۵/۷۵‌میلیون پوند مس، ۵/۹۳‌میلیون پوند روی، ۷۵۳هزار اونس نقره و ۷هزار و ۸۱۳ اونس طلا در این معدن تولید شود. هزینه‌های سرمایه‌گذاری نیز تقریبا معادل ۶/۲۹۸‌میلیون دلار خواهد بود. بنا به برنامه‌ریزی انجام شده، عمر استخراج این معدن ۸ سال طول خواهد کشید و بازیافت سرمایه ۳۰ ماه پس از شروع تولید صورت خواهد گرفت. Western Keltic میگوید که معدن کوچو از سه ناحیه Main ،Esso و Sumac تشکیل شده است. ناحیه Main شامل ۷/۱۵‌میلیون تن ذخیره مشخص با عیارهای ۶۵/۱‌درصد مس و ۱۵/۲‌درصد روی است. این ناحیه همچنین از یک ذخیره استنباطی معادل ۸۱۱هزار تن با عیارهای ۹۵/۰‌درصد مس و ۹۲/۱‌درصد روی برخوردار است. ناحیه Esso حاوی ۲‌میلیون تن ذخیره با عیارهای ۲۴/۲‌درصد مس و ۹۶/۳درصد روی به طور مشخص و ۴۴۲هزار و ۵۰۰تن ذخیره استنباطی با عیارهای ۴۷/۲‌درصد مس و ۱۵/۴درصد روی است. در ناحیه Sumac تاکنون تنها حجم ذخایر استنباطی برآورد شده است که چیزی معادل ۷/۱۷میلیون تن با عیارهای ۹۴/۰‌درصد مس و ۴۵/۱‌درصد روی است.

ذخایر احتمالی در ناحیه روبازMain و ناحیه زیرزمینی Esso برابر با ۱/۱۷‌میلیون تن با عیارهای ۶۳/۱‌درصد مس و ۲۶/۲‌درصد روی است.