قیمت محصولات پتروشیمی در بازار آسیا طی تاریخ ۱/۲/۲۰۱۰ از سوی کارگزاری سی ولکس کالا گردآوری شده که به شرح ذیل است.

- نفتا: روند نزولی قیمت نفتا در بازار آسیا در هفته مورد بررسی ادامه یافت و به کمترین سطح طی حدود سه ماه گذشته رسید. قیمت این محصول در تاریخ ۱/۲/۲۰۱۰ برای تحویل در نیمه اول ماه مارس، به سطح ۶۸۵ دلار/تن، سی‌اف‌آر ژاپن رسید. گفته می‌شود، علاوه بر کاهش قیمت نفت خام، تقاضا برای نفتا نیز به دلیل تعمیرات و نگهداری در تعدادی از صنایع پایین دستی، کاهش یافته است و قیمت آن را تحت تاثیر قرار داده است.

- اتیلن: قیمت اتیلن در بازار آسیا در هفته مورد بررسی دارای ثبات بوده است. قیمت اتیلن، همانند هفته قبل، معادل ۱۳۲۵ دلار/تن، فوب کره جنوبی گزارش شده است. در حال حاضر تفاوت قیمت نفتا و اتیلن به حدود ۶۲۰ دلار/تن رسیده است. تعدادی از تجار اتیلن معتقد هستند که به دلیل افزایش عرضه اتیلن توسط تولیدکنندگان در مناطق مختلف جهان، پیش‌بینی می‌شود که قیمت اتیلن از ماه مارس رو به کاهش بگذارد.

- پروپیلن: در هفته مورد بررسی، قیمت پروپیلن در بازار آسیا، به دلیل افت تقاضا به میزان اندکی کاهش یافت و به سطح ۱۲۰۰ دلار/تن، فوب کره جنوبی رسید. با توجه به نزدیک شدن سال نو چینی، فعالیت دادوستد در بازار کم است و تقاضای خرید چینی‌ها ضعیف گزارش شده است.

- استایرن منومر: به علت کاهش قیمت نفت خام و بنزن، قیمت استایرن منومر در هفته مورد بررسی در بازار آسیا با ۸۰ دلار/تن کاهش ظرف مدت یک هفته، به سطح۱۲۴۰ دلار/تن، فوب کره جنوبی رسید. قیمت بنزن هم با ۱۰۰ دلار/تن کاهش، در تاریخ ۱/۲/۲۰۱۰ به سطح ۹۵۰ دلار/تن، فوب کره جنوبی رسید.

- پلی‌اتیلن سنگین و سبک: قیمت پلی‌اتیلن سنگین در تاریخ ۱/۲/۲۰۱۰ در بازار آسیا در سطح ۱۳۴۵ دلار/تن، سی‌اف‌آر چین ثابت بوده است. ولیکن با توجه به کاهش تقاضای چین، احتمال تضعیف قیمت وجود دارد. باید اضافه نمود، به علت کاهش عرضه از سوی اندونزی، قیمت پلی‌اتیلن سنگین برای تحویل فوری بالاتر است. قیمت پیشنهادی پلی‌اتیلن سنگین گرید فیلم برای تحویل فوری معادل ۱۴۴۰ دلار/تن، سی‌اف‌آر چین اعلام شده است.

- همچنین، قیمت پلی‌اتیلن سبک در بازار آسیا در سطح ۱۶۰۰ دلار/تن ثابت بوده است. به‌رغم کاهش تقاضای چین، به دلیل بالا بودن قیمت مواد اولیه تولید، قیمت پلی‌اتیلن سبک هنوز کاهش نیافته است. قیمت پیشنهادی فروشندگان مالزی برای تحویل پلی‌اتیلن سبک در ماه فوریه، ۱۶۴۵ دلار/تن، سی‌اف‌آر چین اعلام شده است که نسبت به هفته قبل افزایش داشته است.

- پلی‌پروپیلن: قیمت پلی‌پروپیلن درآسیا در تاریخ ۱/۲/۲۰۱۰ در سطح ۱۳۲۰ دلار/تن ثابت بوده است و بازار شرایط آرامی را سپری می‌کند. قیمت‌های پیشنهادی فروشندگان خاورمیانه به مقصد مالزی معادل ۱۳۸۰-۱۳۶۰ دلار/تن، سی‌اف‌آر گزارش شده است.

- ABS: قیمت ABS در بازار آسیا در سطح ۱۷۷۵ دلار/تن ، سی‌اف‌آر چین ثابت بوده است. با نزدیک شدن به سال نو چینی، فعالیت دادوستد در بازار کند گزارش شده است.