گروه بورس - پیش‌بینی درآمد هر سهم امسال آذرآب از ۱۳۰ ریال سود به پیش‌بینی ۲۶۰ ریال زیان برای هر سهم رسید. براساس اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس اوراق بهادار، «فاذر» برای هر سهم امسال خود با ۳۰۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۲۶۰ ریال زیان پیش‌بینی کرده است.

صنایع آذرآب، پیش‌بینی زیان هر سهم سال مالی ۸۶ را در تاریخ‌های ۲۱ اسفند ۸۵ و ۳۱ تیر ماه ۸۶ و ۳۱/۴/۸۶ مبلغ ۱۳۰ ریال در تاریخ

۳۰ مهر مبلغ ۱۰۶ ریال پیش‌بینی کرده بود و در ۱۹آذرماه مبلغ ۲۶۰ریال اعلام کرد که به بازار منعکس نشدند. شرکت دلایل تعدیلات مکرر را اعلام نکرده است. شرکت جزئیات پیش‌بینی درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌های سال مالی ۸۶ به مبلغ ۸میلیارد ریال اعلام نکرده است.

ضمنا درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری سال مالی ۸۵ به مبلغ ۸میلیارد و ۱۴۴میلیون ریال (به ازای هر سهم ۲۷ ریال و معادل ۲۸درصد از سود خالص) بوده است که شامل مبلغ ۶میلیارد و ۱۶۶میلیون ریال درآمد ناشی از سرمایه‌گذاری در سهام سایر شرکت‌ها و مبلغ یک میلیارد و ۹۷۸میلیون ریال سود حاصل از اوراق مشارکت است.

پیش‌بینی عملکرد آذرآب برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۵درصد کاهش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۱۱درصد افزایش، زیان عملیاتی مبلغ ۹۸میلیارد و ۸۰۳میلیون ریال افزایش و زیان خالص مبلغ ۱۰۷میلیارد و ۵۰۴میلیون ریال افزایش نشان می‌دهد.