گروه بورس - مجموعه مدیریت و کارکنان پالایشگاه‌های اصفهان براساس تعهد نسبت به حفظ شرکت به عنوان یک شرکت مهم اصل ۴۴ در سال گذشته کوشیدند این شرکت در تلاطم بازارهای جهانی آسیبی را متحمل نشود. مهندس آقا‌نژاد عضو هیات‌مدیره پالایشگاه‌های اصفهان روز گذشته با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: پالایشگاه اصفهان در سال گذشته با موفقیت فراز و فرودها را پشت سرگذاشت.

وی با بیان اینکه در چند روز آینده گزارش عملکرد و حسابرسی سال ۸۷ نیز به اطلاع بازار رسانده خواهد شد، تاکید کرد: روند اجرایی طرح‌های توسعه پالایشگاه‌های اصفهان به ویژه طرح بنزین‌سازی سبب خواهد شد در کنار حفظ موقعیت کنونی پالایشگاه، در آینده نیز در هر شرایط حتی حذف تخفیف نفت خام پالایشگاه بتواند سودآوری مناسبی را برای سهامداران به همراه بیاورد.

وی افزود: پالایشگاه اصفهان قادر خواهد بود با سرمایه‌گذاری ۱۵۰ تا ۱۶۰میلیون یورو تا ۴میلیون لیتر بنزین سوپر را به مرحله تولید رسانده و از واردات کشور بکاهد.آقانژاد با اشاره به بهبود بازار نفت و فرآورده‌ها در ۳ماه نخست امسال ابراز امیدواری کرد: روند باثبات سودآوری شرکت بتواند اطمینان کامل و رضایت سهامداران را در سال جاری نیز حفظ کند.