گروه بازار پول- شرکت تجارت الکترونیک پارسیان وابسته به بانک پارسیان به‌عنوان بزرگ‌ترین PSP در کشور که دارای ۳۳ نمایندگی استانی فعال می باشد، در شانزدهمین نمایشگاه الکامپ حضور فعال دارد. به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، این شرکت ضمن ساخت و طراحی غرفه‌ای زیبا نسبت به استقرار کارشناسان خود در حوزه های مختلف برای ارائه خدمات این شرکت اقدام نموده و بازدیدکنندگان بسیاری از غرفه این شرکت در روز اول برگزاری نمایشگاه بازدید به‌عمل آورده‌اند.

در غرفه مربوط به این شرکت خدماتی همچون نصب و راه اندازی پایانه‌های فروشگاهی، تشریح قابلیت‌ها و مزایای استفاده از دستگاه کارتخوان بانک پارسیان، معرفی خدمات درگاه اینترنتی پرداختی شرکت، معرفی انواع کارت‌های الکترونیکی بانکی پارسیان (همچون کارت خرید، کارت هدیه، اعتباری)، معرفی نرم افزار پرداخت همراه بانک پارسیان برای بازدیدکنندگان اقدام نموده که ضمن برپایی کلاس‌های آموزشی در همین زمینه، این امر با استقبال بسیار خوبی همراه گردیده است.

نرم افزار پرداخت همراه بانک پارسیان با قابلیت‌هایی همچون پرداخت قبوض، خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد از طریق موبایل، دریافت موجودی حساب، خرید شارژ انواع سیم‌کارت‌های اعتباری، دریافت سه گردش آخر حساب و... می‌باشد که استفاده‌کنندگان از این نرم‌افزار

می‌توانند مشخصات ۱۰ کارت بانکی عضو شتاب خود را ثبت نموده و از مزایای این نرم‌افزار به سهولت برخوردارشوند.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در راستای فرهنگ‌سازی و تشویق مردم برای استفاده از روش‌های نوین پرداخت، ضمن ارائه رایگان این نرم‌افزار نسبت به برگزاری قرعه‌کشی برای استفاده کنندگان از این نرم افزار در محل نمایشگاه اقدام نموده و به برندگان جوایزی همچون کارت هدیه و هدایای تبلیغاتی اهدا می‌نماید.