گروه بازارپول- مجمع عمومی ‌سالانه و مجمع فوق‌العاده بانک شهر با حضور۲۰/۹۱ درصد از سهامداران این بانک به ریاست دکتر پورزرندی، رییس هیات مدیره بانک شهر در محل سالن همایش‌های برج میلاد در ۲۸ تیر ماه برگزار شد. به گزارش خبرنگار ما پس از تصویب صورت‌های مالی بانک شهر توسط سهامداران بانک، هیات مدیره سود خالص آن را ۲۲۸ ریال اعلام کرد که پس از کسر اندوخته قانونی این سود به ۱۹۴ ریال جهت تقسیم بین سهامداران اعلام شد که ۱۸۰ ریال آن تقسیم شد.

سود اعلام شده در شرایطی است که فعالیت بانک شهر در سال ۸۸ یک ماه و مابقی تحت عنوان موسسه مالی و اعتباری شهر و در مقایسه با سایر بانک‌ها سود بسیار مناسبی جهت سهامداران اعلام شده است. در اولین سال فعالیت خود که برخی از بانک‌های مشابه سود به کمتر از پنجاه ریال در سال اول فعالیت خود اعلام کرده‌اند، ضمنا گزارش فعالیت عملکرد بانک شهر در سال مالی ۸۸ توسط مدیرعامل بانک شهر به‌صورت مبسوطی ارائه گردید. همچنین از عملکرد مالی و صورت‌های مالی و برنامه‌های آینده بانک شهر نیز مطالبی را اذعان داشتند. همچنین بازرس و حسابرسی قانونی بانک شهر گزارش حسابرسی را قرائت و اعلام کرد: صورت‌های مالی عملکرد مالی و فعالیت هیات مدیره را در سال مالی موردنظر به‌صورت مطلوب نشان می‌دهد و همچنین موارد مربوط به گزارش بازرسی را قرائت و مجمع تکالیف مربوطه را جهت هیات مدیره تصویب نمود. در این مجمع رییس هیات مدیره بانک شهر در جمع‌بندی گفت: با ایجاد ساختارهای لازم در بحث IT تا چندین ماه آینده بانک شهر به عنوان بانک کاملا الکترونیک فعالیت خواهد کرد. وی افزود: تشکیل شعبات مجازی بی‌نظیرترین سیستم بانکی کشور راه‌اندازی خواهد شد. رییس هیات مدیره بانک شهر افزود: در سال‌جاری فعالیت‌های بین‌المللی بانک که با استفاده از مشاوران ارشد که در سطح بین‌المللی فعالیت می‌کنند گسترش خواهد یافت.

پورزرندی تصریح کرد: با استفاده از نیروهای فوق لیسانس در علوم بانکی و رشته‌های مرتبط و معدل بالا، بانک شهر را در آینده به عنوان یک بانک جوان معرفی خواهیم کرد.

معاون مالی و اداری شهرداری تهران خاطرنشان ساخت: اختیارات هیات مدیره در استان‌ها به هیات‌های عامل استانی جهت استفاده از منابع خود برای توسعه همان شهر و استان استفاده خواهد شد است. وی تاکید کرد: تمام این اختیارات در چارچوب راهبردهای ابلاغی و مصوبات هیات مدیره و مدیرعامل بانک شهر و سیاست‌های مالی و پولی ابلاغی بانک مرکزی خواهد بود.