گروه بازار پول- برندگان جشنواره خرید نوروزی بانک ملت ویژه پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی این بانک، حواله‌های خودرو پژو ۴۰۷ خود را دریافت کردند. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، مراسم اختتامیه جشنواره خرید نوروزی با حضور مدیران ارشد این بانک برگزار و ۵۰ حواله خودرو پژو ۴۰۷ به برندگان خوش شانس این جشنواره اهدا شد.

در این جشنواره، ۶۲۰ جایزه ۱۰ میلیون ریالی و پنج میلیون ریالی هم به حساب سایر برندگان جشنواره خرید نوروزی بانک ملت واریز شد. علیرضا لگزایی، معاون توسعه و فناوری مدیرعامل بانک ملت در این مراسم با اشاره به فعالیت دو هزار و ۴۰۰ شعبه و باجه این بانک در سراسر کشور، اعلام کرد که این بانک از لحاظ فیزیکی و نقاط دسترسی، یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های کشور است. وی با اشاره به رتبه دوم بانک ملت در میزان منابع در نظام بانکی طی ۷ سال گذشته ادامه داد: در عین حال این بانک با بیش از ۳۰ درصد سهم، بیشترین سهم را در فعالیت‌های ارزی و بین‌المللی در میان بانک‌های کشور دارد.

معاون مدیر عامل بانک ملت به رشد بیش از ۳۷ درصدی کل منابع این بانک در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این موضوع، نشانه اعتماد و همراهی صمیمانه مشتریان است که توانسته رتبه اول رشد منابع را برای بانک ملت به ارمغان بیاورد. وی تعداد مشتریان بانک ملت را بیش از ۱۹ میلیون نفر و تعداد حساب‌های گشایش شده نزد این بانک را بالغ بر ۳۴ میلیون فقره ذکر کرد و یادآور شد: تاکنون بیش از ۱۸۳ هزار دستگاه پایانه فروشگاهی از سوی این بانک در سراسر کشور نصب و راه‌اندازی شده است که این تعداد تا پایان سال، از ۳۰۰ هزار دستگاه عبور خواهد کرد.

لگزایی، نصب و راه‌اندازی بیش از دو هزار و ۴۰۰ دستگاه خودپرداز با هدف خدمات رسانی به دارندگان کارت‌های شتاب در کشور را نیز از دیگر اقدامات الکترونیک بانک ملت عنوان کرد و افزود: بالغ بر یک میلیون مشتری، کاربر تلفنبانک ملت هستند ضمن اینکه در میان مشتریان بانک ملت بیش از ۵۰۰ هزار مشتری اینترنتی و نزدیک به ۳۰۰ هزار مشتری همراه بانک هم وجود دارد.

به گفته وی، شمار مشتریان شبکه‌های مجازی بانک ملت در سال گذشته، بالغ بر ۷۰ درصد رشد کرده که این امر نشان دهنده افزایش اعتماد مردم به توسعه زیرساخت‌ها و کیفیت خدمات الکترونیک در این بانک است.

لگزایی با اشاره به وجود دو میلیون واحد صنفی در کشور، اظهار داشت: بانک ملت در سال‌های گذشته، سرمایه‌گذاری قابل توجهی در حوزه بانکداری الکترونیک انجام داده و اکنون ویژگی‌های پایانه‌های فروشگاهی این بانک در برخی موارد منحصر به فرد است.