مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سیمان فارس نو با حضور 56/92 درصد از سهامداران شرکت برگزار شد.

در این جلسه که ریاست آن بر عهده آقای توکل ؛ مدیر امور مجامع شرکت سهامی عام سیمان فارس و خوزستان بود، تقسیم مبلغ ۵۸۰ ریال سود نقدی به ازای هر سهم به تصویب رسید که سهم سهامداران دارای کمتر از ۲۰ میلیون سهم تا پایان شهریور ماه پرداخت خواهد شد. آقایان محمود سنجریان و سهراب اسماعیلی ناظران این جلسه بودند.




همچنین آقای عبدالوهاب کشاورزی مدیرمالی شرکت به عنوان منشی جلسه حضور داشت. مطابق دستور جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت، گزارش هیات مدیره از سوی مهندس ابراهیم نعمت اللهی، مدیرعامل سیمان فارس نو به استماع حاضران جلسه رسید. همچنین آقای حسن کاظمی نماینده بازرس قانونی شرکت، عملکرد یکساله شرکت سیمان فارس نو را در جلسه مجمع قرائت کرد.




عملکرد مالی «فارس نو»
شرکت سیمان «فارس نو» در سال مالی 89 از فروش محصولات خود بیش از 5/62 میلیارد ریال درآمد کسب کرد. این در حالی است که سال 88 درآمد حاصل از فروش سیمان «فارس نو» برابر 9/56 میلیارد ریال بود.
سود ناخالص و خالص شرکت نیز هر یک برابر ۶/۲۸ میلیارد ریال و ۴/۲۲ میلیارد ریال اعلام شد. این شرکت در پایان سال مالی ۸۹ با بیش از ۲/۲۵ میلیارد ریال سود انباشته به مجمع رفت.
سیمان فارس نو در سال گذشته مبلغ 641 ریال سود محقق کرد.
این رقم در مقایسه با سال مالی ۸۸ معادل ۲/۲ درصد افزایش نشان می‌دهد و در حالی بدست آمده است که اخیراً افزایش شدیدی در هزینه‌های سوخت و حمل‌ونقل به‌وجود آمده بود.