آی‌تی‌ایران: از دکورهای رنگارنگ که بگذریم، برای مدرن جلوه دادن یک خانه نیاز به گجت‏های خوب داریم؛ گجت‏هایی که خانه شما را متمایز از سایرین می‏کنند و یک خانه هوشمند را ارتقا می‏دهند. در ادامه پنج گجت داریم که برخی از آنها هنوز خیلی مطرح نشده‏اند.

آمازون اکو: آمازون اکو مانند یک دستیار شخصی است. از این گجت ۱۸۰ دلاری هر کاری بر می‏آید؛ از تهیه لیست خرید گرفته تا پخش موسیقی.

ضدعفونی‌کننده تلفن همراه: تلفن همراه شما و تمام اعضای خانواده بی‏شک سرشار از جرم‏ است. با خرید ضدعفونی‌کننده تلفن‌همراه به سلامت همه کمک کنید. فقط کافی است تلفن همراه خود را در این جعبه قرار دهید و در آن را ببندید. این گجت ۶۰ دلاری به کمک اشعه UV صفحه نمایش موبایل شما را جرم‏زدایی می‏کند.

Philips Hue Go: به جای خرید چند لامپ با رنگ‌های متفاوت، کافی است Philips Hue Go را با قیمت ۱۰۰ دلار بخرید. این لامپ چند رنگ متفاوت دارد و به گوشی هوشمند شما متصل می‏شود تا با تنظیمات مختلف رنگ آن را تغییر دهید.

قفل هوشمند Kwikset Kevo: با خرید این گجت ۴۶۰ دلاری دیگر نیازی به کلید ندارید. شاید گران‌قیمت باشد اما ارزشش را دارد. با داشتن این قفل هوشمند کلید شما تلفن هوشمند شماست و می‏توانید به هر کسی که بخواهید اجازه ورود بدهید؛ فقط کافی است گوشی هوشمند او را به لیست این قفل اضافه کنید. در نهایت هم می‌توانید بفهمید چه کسانی در چه ساعتی وارد منزل شما شده‌اند.