برنامه ویژه گوگل برای محافظت از نکسوس های جدید

جی اس ام: هنوز یک هفته از معرفی نکسو‏س‌های جدید و جنجالی گوگل نمی‏گذرد که خبر گارانتی ویژه این محصولات منتشر شده است. کمپانی گوگل، که این روزها سخت مشغول معرفی محصولات جدید است، با فاصله کمی پس از رونمایی از نکسوس‏های جدید ۵ایکس و ۶پی حالا برنامه انحصار جالبی برای این دستگاه‏ها عرضه کرده؛ نکسوس پروتکت.

این برنامه در ازای مبلغ ۶۹ و ۸۹ دلار (به‏ترتیب برای ۵ایکس و ۶پی) دستگاه کاربر را در مقابل آسیب‏های مکانیکی دو سال گارانتی می‏کند.

به‏علاوه، با عرضه گارانتی دو ساله در مقابل آسیب‏های تصادفی، کاربر می‌تواند بدون نگرانی از تلفن هوشمندش استفاده کند. کافی است به صفحه‏نمایش ترک‏خورده و مشکلاتی از این قبیل فکر کنید تا اهمیت این موضوع را دریابید.

ولی حتی اگر خیالتان از گارانتی دستگاهتان راحت باشد، همه ما با مشکلات پیدا کردن دستگاه جایگزین تا تعمیر و بازگشت دستگاه خودمان دست‏وپنجه نرم کرده‏ایم. بهترین بخش نکسوس پروتکت دقیقا همین است: اگر دستگاه شما برای تعمیر پذیرفته شود، گوگل دستگاه جایگزین را «فقط ظرف مدت یک روز کاری» برایتان می‏فرستد، درنتیجه دیگر به گوشی نوکیای قدیمی ته کمدتان نیازی پیدا نمی‏کنید.