ایسر دو گوشی مجهز به ویندوزفون ۱۰ معرفی کرد

رایورز: شرکت Acer در جریان برگزاری نمایشگاه IFA ۲۰۱۵ در برلین آلمان دو گوشی هوشمند مجهز به آخرین نسخه از سیستم‌عامل مایکروسافت را با نام‏های M۳۳۰ و M۳۲۰ معرفی کرد.

گوشی هوشمند M۳۳۰ نمایشگر لمسی ۵/ ۴ اینچی را در خود جا داده و تراشه مرکزی Snapdragon ۳۱۰ را شامل شده است که همراه با یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی به دست کاربران می‏رسد. برای این گوشی هوشمند دو دوربین دیجیتالی۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که یکی از آنها در بخش پشتی و دیگری در قسمت جلوی گوشی قرار دارد و از دیگر امکانات به‌کار رفته در آن می‏توان به نسخه موبایلی سیستم‌عامل جدید مایکروسافت موسوم به Windows ۱۰ Mobile اشاره کرد.

مدل دیگر که امکانات ضعیف‏تری دارد و البته باز هم نسخه موبایلی سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ را شامل می‏شود با نام M۳۲۰ معرفی شده است که رم یک گیگابایتی، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی و نمایشگر ۵/ ۴ اینچی مشخصات مشترک آن است و از دیگر امکانات به‌کار رفته در این محصول می‏توان به تراشه مرکزی MSM ۸۲۰۹ کوآلکام، دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد. این محصول بر خلاف گوشی M۳۳۰ که از شبکه مخابراتی ۴G پشتیبانی می‏کند، تنها قابلیت ارائه خدمات ۳G را دارد و البته نخستین گوشی هوشمند جهان مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایلی است.