رونمایی رسمی از S6 و S6 edge در تهران

دنیای اقتصاد: شرکت سامسونگ از پرچم‏دارهای جدید خود Galaxy S۶ و Galaxy S۶ edge در تهران به‌طور رسمی رونمایی کرد. این مراسم که روز چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد. مراسم رونمایی پرچمدارهای سامسونگ، ابتدا با سخنرانی دوک پارک، مدیرعامل دفتر سامسونگ در تهران آغاز شد. پارک با اشاره به طراحی متفاوت این محصولات گفت:

Galaxy S۶ و Galaxy S۶ edge به گونه‏ای طراحی شده‏اند که از ظاهر و حس‏شان گرفته تا قابلیت‏های قدرتمندشان، به مصرف‏کنندگان تجربه بی‏نظیری از یک کالای لوکس را می‏دهند.

گوشی‏های Galaxy S۶ و S۶ edge ج Galaxy جدیدترین محصولات سامسونگ از سری پرچمداران S این شرکت هستند که صفحه‏نمایش و قاب پشت این گوشی‏ها از شیشه و قاب دور آنها از آلومینیوم ساخته شده است. این محصولات مجهز به دوربین۱۶ مگاپیکسلی در عقب و پنج مگاپیکسلی در جلوی دستگاه، با قابلیت عکاسی به‌صورت HDR هستند که با دیافراگم f۱.۹ امکان ثبت تصاویر روشن، حتی در تاریک‏ترین نقاط را نیز فراهم می‏کنند.

سرعت شارژ شدن این محصولات نسبت به نسل قبلی S۵ به میزان ۵/ ۱ برابر افزایش یافته است. Galaxy S۶ برای شارژ کامل (صفر تا ۱۰۰) تنها به ۸۰ دقیقه و Galaxy S۶ edge، به ۸۵ دقیقه زمان نیاز دارد. همچنین پردازنده ۱۴ نانومتری ۶۴ بیتی این دو دستگاه، ۲۰ درصد کارآیی بیشتر برای آنها به ارمغان آورده است.

گوشی‏های Galaxy S۶ و Galaxy S۶ edgeمجهز به یک صفحه‏نمایش Quad HD۱/ ۵ اینچی Super AMOLEDبا تراکم۵۵۷ ppi هستند که تصاویر را حتی در فضاهای باز با نور زیاد، به‌طور واضح و درخشان نمایش می‏دهد.

دو پرچمدار سامسونگ با سیستم‏عامل اندروید ۵.۰ (Lollipop) و با پشتیبانی LTE وارد بازار ایران شدند.