دو هدفون جدید برای ورزشکاران

دنیای‌اقتصاد: در میان انواع هدفون‌های موجود در بازار، هدفون‌های روی گوشی و داخل گوشی معمولا به‌خاطر کیفیت پخش مناسب و راحتی بیشتر طرفداران زیادی هم دارند. در همین راستا به‌تازگی شرکت Bose دو هدفون جدیدش با نام‌های SoundTrue و SoundSport را به بازار معرفی کرده است. این هدفون‌ها که طراحی داخل گوشی دارند، دارای مشخصات سخت افزاری مشابهی بوده و تنها طراحی آنها کمی با هم متفاوت است. مدل SoundSport برای استفاده در هنگام فعالیت‌های فیزیکی طراحی و تولید شده است تا کاربران بتوانند از آن در هنگام ورزش و عرق ریختن یا شنا کردن هم استفاده کنند و به موسیقی مورد علاقه‌شان گوش کنند.

هدفون مدل SoundTrue از تکنولوژی TriPort این شرکت بهره می‌برد که کیفیت پخش صدا را ارتقا داده و از قابلیت حذف صداهای زائد محیطی هم بهره می‌برد. این هدفون اگرچه ساختاری ضدآب ندارد، اما برای استفاده در هنگام ورزش و فعالیت‌های فیزیکی هم مناسب است.

هر دو این هدفون‌ها مجهز به میکروفون و کلیدهای کنترل هم هستند که استفاده از آن همراه با گوشی‌های موبایل را هم ممکن می‌کند.

هر دو این هدفون‌ها با انواع موبایل‌های اندرویدی و iOS هم سازگاری داشته و قرار است به زودی با قیمت ۱۳۰ دلار برای مدل SoundTrue و قیمت ۱۵۰ دلار برای مدل SoundSport به بازار عرضه شود و به فروش عمومی برسد.