دو گوشی هوشمند Galaxy S4 و Galaxy Note 3 زودتر از دیگر محصولات موجود در بازار نسخه KitKat سیستم‌عامل آندروید را در اختیار می‌گیرند و از هم‌اکنون تا زمان عرضه KitKat برای آنها حدود دو ماه باقی مانده است.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، جدول جدید منتشر شده نشان می‌دهد که محصولات سامسونگ نخستین گوشی‌هایی خواهند بود که آندروید ۴/۴ یا همان KitKat برای آنها عرضه می‌شود. همان‌طور که از قبل پیش‌بینی می‌شد، نخستین گوشی‌های هوشمندی که نسخه جدید سیستم‌عامل آندروید را در اختیار می‌گیرند Galaxy S۴، Galaxy Note ۳، Galaxy S III و Galaxy Note II خواهند بود. دو گوشی هوشمند Galaxy S۴ و Galaxy Note ۳ زودتر از دیگر محصولات موجود در بازار نسخه KitKat سیستم‌عامل آندروید را در اختیار می‌گیرند و این طور که گفته می‌شود، از هم‌اکنون تا زمان عرضه KitKat برای آنها حدود دو ماه باقی مانده است تا این دو محصول در ژانویه ۲۰۱۴ به سیستم‌عامل جدید مجهز شوند.دو گوشی هوشمند Galaxy S III و Galaxy Note II که بهترین محصولات سال ۲۰۱۲ محسوب می‌شوند نیز در مارس یا آوریل ۲۰۱۴ به سیستم‌عامل یاد شده مجهز خواهند شد. لازم به ذکر است که سیستم‌عامل جدید Android ۴.۴ KitKat به واسطه بخش پیشرفته خود موسوم به Project Svelte رابط کاربری گوشی را ارتقا می‌دهد. این سیستم نسخه جدید فناوری
Project Butter محسوب می‌شود. این مساله به آن معنی خواهد بود که وقتی گوشی هوشمند سیستم‌عامل آندروید KitKat را در اختیار می‌گیرد، کاربری آسان‌تر و سریع‌تر دارد و با توجه به اینکه رم گوشی بهتر مدیریت می‌شود، کاربر آسان‌تر از قبل می‌تواند چند کار را با یکدیگر انجام دهد.