لپ‌تاپ‌های باقابلیت DELL

بازار دیجیتال- مدل Ll۵۰۱ از سری XPS به عنوان جدیدترین لپ‌‌تاپ DELL در بازار داخلی معرفی شد. براساس اعلام زیگورات، یکی از عرضه‌کنندگان لپ‌‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی، این لپ‌‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده INTEL CORE I۷، رم شش گیگابایتی و ‌هارددیسکی با ظرفیت ۶۴۰ گیگابایت است.

صفحه نمایش این لپ‌‌تاپ هم ۱۵/۶ اینچ از نوع FULL HD است.تجهیز به کارت گرافیک NVIDIA GEFORCE ۴۳۵M با ظرفیت دو گیگابایت، بلوری، اسپیکر JBL، وب‌کم، باتری ۹CELL و.. از سایر ویژگی‌های این لپ‌‌تاپ است.

لپ‌‌تاپ مذکور با قیمت یک میلیون و ۵۶۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت زیگورات به فروش می‌رسد. همچنین مدل ۵۰۱۰ از سری INSPIRON از لپ‌‌تاپ‌های باقابلیت این برند در بازار داخلی است.

این لپ‌‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده INTEL CORE I۷ ،رم شش گیگابایتی و‌هارددیسکی با ظرفیت ۶۴۰ گیگابایت است. صفحه نمایش این لپ‌‌تاپ هم ۶/۱۵ اینچ از نوع WXGA است.

تجهیز به کارت گرافیک ATI RADEON ۵۶۵۰ با ظرفیت یک گیگابایت، وب‌کم و.. از سایر ویژگی‌های این لپ‌‌تاپ است. لپ‌‌تاپ مذکور با قیمت یک میلیون و ۱۹۹ هزار تومان به بازار عرضه شده است.