بازار دیجیتال- اگر از شلوغی انجمن‌های گفت‌وگوی سنتی خسته شدید و می‌خواهید در یک محیط وب 2 و همگام با سایر کاربران برای پرسش‌های خود پاسخی بیابید، پیشنهاد می‌کنیم به سایت داناترین به آدرس www.danatarin.com سر بزنید. این سایت نخستین سرویس وب 2 برای پرسش و پاسخ به مسائل فناوری اطلاعات است.

در داناترین می‌توان بدون عضویت و با استفاده از فناوری OpenID (اُپن آیدی یک سامانه single sign-on است. با استفاده از وبگاه‌های پشتیبان از اپن آیدی، کاربران وب نیازی به خاطر سپردن نشانه‌های رایج شناسایی مانند نام کاربری و گذرواژه نخواهند داشت)به سایت وارد شد. اگر شما اکانتی در گوگل، یاهو، وردپرس یا دیگر تامین‌کنندگان OpenID داشته باشید در واقع عضو داناترین هم هستید.
کافی است فقط Login کنید. داناترین سایتی فراتر از یک انجمن گفت‌وگو است. در داناترین بر خلاف انجمن‌های گفت‌وگو مباحث تنها پیرامون دو نوع محتوای پرسش و پاسخ شکل می‌گیرند و اگر نیاز به طرح مطلبی به جز پرسش یا پاسخ باشد در قالب نظر منتشر می‌شود.
از ویژگی‌های مهم دیگر داناترین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: امکان رای دادن به سوالات و جواب‌ها. به کمک این ویژگی سوال‌ها و همین‌طور جواب‌های مهم خیلی راحت‌تر پیدا می‌شوند و مشابه سایت‌های اشتراک‌گذاری لینک مبتنی بر رای کاربران نظیر digg، می‌توانید سوالات و پاسخ‌ها را داغ کنید. کاربران با ورود به صفحه هر سوال می‌توانند پاسخ‌ها را به ترتیب رای ببینند و به این ترتیب در زمان کمتری پاسخ مورد نظر خود را پیدا کنند.
ویکی: در داناترین علاوه بر مطالبی که جنبه سوالی دارند می‌توان مطالبی را که جنبه موضوعی دارند نیز منتشر کرد، مشابه سایت‌های ویکی، می‌توان مطالب موضوعی را در قالب مقاله ویکی منتشر کرد.
با استفاده از امکان رای دادن مشابه سوالات و جواب‌ها می‌توان به مطالب ویکی نیز رای داد و مطالب بهتر را مشخص کرد.
تگ‌ها: به جای دسته‌بندی‌های غیرمنعطف انجمن‌های گفت‌وگوی سنتی در داناترین از تگ‌ها به عنوان کلمات کلیدی که به جست‌وجوپذیری بهتر سوالات کمک می‌کنند، استفاده می‌شود.
یک استفاده دیگر تگ‌ها این است که کاربران داناترین می‌توانند تگ‌های مورد علاقه خود را مشخص کنند تا هر وقت سوالی در زمینه آن تگ‌ها پرسیده شد، سوال برای آنها ایمیل شود. اگر در استفاده از سایت دچار مشکل شدید بهتر است از «کانال ویدئویی» درج شده در سایت استفاده کنید تا بتوانید به راحتی به عضویت و فعالیت در سایت بپردازید.