دنیای اقتصاد- دنیای اینترنت پر است از مطالب جالب و خواندنی. مطالبی که گاهی دوست دارید آنها را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید.

اگر از راه‌هایی مانند ارسال عکس، فیلم، لینک و... از طریق ایمیل به دوستان خود خسته شده‌اید و به دنبال یک راه راحت‌تر هستید سایت www.gethopper.com را به شما معرفی می‌کنیم. این سایت یک سرویس آنلاین بوک مارک رایگانی است که کاربران به سادگی با آن می‌توانند متن، لینک یا عکس‌ها را ذخیره و به افرادی که دوست دارند به اشتراک بگذارند. مهم‌ترین ویژگی این سایت سادگی کاربری آن است. ابتدا درسایت عضو شوید. در قدم بعدی کافی است با کپی و پیست (Copy & Paste) یا بگیر و بنداز (Drag & Drop) هر فایلی که خواستید را به hopper اضافه کنید و آن را به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید با کمک بخش «بوک مارکلت» که روی نوار ابزار مرورگر شما پیدا است همه چیز را به سادگی به hopper اضافه کنید.
شاید سرویس آنلاین مانند سرویس‌های دیگر قابلیت‌های مرتب‌سازی و دسته‌بندی فایل‌ها، عکس‌، مطالب و... را نداشته باشد، اما با تعریف یک نام برای هر بخش به راحتی می‌توانید هر چیزی را که می‌خواهید جست‌وجو و بوک مارک کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.